Dobrý deň,
vo vašich FAQ máte “E-mailovanie z Olympu” kde píšete: “Ak ste doteraz používali Microsoft Outlook nič sa pre vás nemení a pásky odosielate ako doteraz.” no mne práve po aktualizácii na verziu 22.70 odosielanie cez Outlook fungovať prestalo. Vypíše mi že nebolo možné odoslať e-mail. Screenshot chyby Keď si odosielanie nastavím cez vlastné emailové konto všetko funguje. No tá možnosť je pre mňa nevyhovujúca, nakoľko to musím nastaviť v každej firme samostatne a ešte sa aj neukladajú odoslané maily v odoslanej pošte daného emailového konta. Môžete to prosím opraviť, aby naozaj odosielanie cez Outlook fungovalo tak ako doteraz? Ďakujem.
1 odpoveď
Dobrý deň,
určite je možné danú chybu vyriešiť. Prosím, pošlite nám uvedenú chybovú hlášku spolu s kontaktnými údajmi na servis.olymp@kros.sk, budeme Vás kontaktovať s riešením.
Ďakujem