Dopĺňam predošlý príspevok o konkrétne pripomienky , predpokladám že niektoré sú už zapracované v pripravovanej ďaľšej verzii, ak ano považujte tieto pripomienky za bezpredmetné.
V evidencii účtovných dokladov prosím:

1. vrátenie mriežky , jednotlivé riadky s dokladmi boli oddelené čiarami, stlpcami, teraz  na obrazovke splývajú,

2.vrátenie súčtov aktuálne vyfitrovaných dokladov na dolnú lištu napríklad spolu doklady spolu suma DPH  a suma k uhrade

3.vrátenie často používaných ikon na dolnú lištu, lebo novo pridávané doklady je logickejšie radit na spodok zoznamu a teraz po pridaní dokladu myšou treba behať na hornú  lištu aby sa pridal nový doklad, a tiež tieto často používané ikony splývajú s množstvom ďaľších ikon na neprehľadnej obrazkovke hornej lište, ide o ikony PRIDAJ KOPIA OPRAV UKÁŽ TLAČ pripadne  ikona prečislovanie dokladov, predošlý systém keď dole boli často používané ikony a hore menej často používané ikony bol vhodnejší

4.nejako zvýrazniť  v ktorej evidencii sa akurát nachádzam, myslím tým  druhú lištu ktorá sa nachádza pod prvou hornou lištou,  , informácia Typ dokladu, číselný rad, účtovné obdobie, lebo v starej verzii  bolo hneď viditelné či som napríklad v došlých faktúrach, alebo v banke a podobne, teraz to treba hľadať , čítať kde vlastne som,

A ešte mám navrh na tieto doplnenia:
5. odkukané z Alfy pri prečíslovaní dokladov Alfa po zadaní dátumu od ktorého chcem prečíslovať automaticky ponúkne nasledujúce číslo dokladu ktorý nasleduje po doklade zo dňa predošlého
dátumu prečíslovania

6.doplnenie tlačovej  zostavy kde by sa dalo vytlačiť  pohyb za dané obdobie na konkrétnom účte, s medzisúčtami podľa partnerov, konkrétne napríklad za daný mesiac ,  všetci partnetri, účet  len 131, s medzisúčtami za každého konrétneho partnera,

Ďakujem vopred, s pozdravom Erika Králová

, pridaná odpoveď 1. novembra 2020