Dopĺňam predošlý príspevok o konkrétne pripomienky , predpokladám že niektoré sú už zapracované v pripravovanej ďaľšej verzii, ak ano považujte tieto pripomienky za bezpredmetné.
V evidencii účtovných dokladov prosím:
1. vrátenie mriežky , jednotlivé riadky s dokladmi boli oddelené čiarami, stlpcami, teraz na obrazovke splývajú,
2.vrátenie súčtov aktuálne vyfitrovaných dokladov na dolnú lištu napríklad spolu doklady spolu suma DPH a suma k uhrade
3.vrátenie často používaných ikon na dolnú lištu, lebo novo pridávané doklady je logickejšie radit na spodok zoznamu a teraz po pridaní dokladu myšou treba behať na hornú lištu aby sa pridal nový doklad, a tiež tieto často používané ikony splývajú s množstvom ďaľších ikon na neprehľadnej obrazkovke hornej lište, ide o ikony PRIDAJ KOPIA OPRAV UKÁŽ TLAČ pripadne ikona prečislovanie dokladov, predošlý systém keď dole boli často používané ikony a hore menej často používané ikony bol vhodnejší
4.nejako zvýrazniť v ktorej evidencii sa akurát nachádzam, myslím tým druhú lištu ktorá sa nachádza pod prvou hornou lištou, , informácia Typ dokladu, číselný rad, účtovné obdobie, lebo v starej verzii bolo hneď viditelné či som napríklad v došlých faktúrach, alebo v banke a podobne, teraz to treba hľadať , čítať kde vlastne som,
A ešte mám navrh na tieto doplnenia:
5. odkukané z Alfy pri prečíslovaní dokladov Alfa po zadaní dátumu od ktorého chcem prečíslovať automaticky ponúkne nasledujúce číslo dokladu ktorý nasleduje po doklade zo dňa predošlého
dátumu prečíslovania
6.doplnenie tlačovej zostavy kde by sa dalo vytlačiť pohyb za dané obdobie na konkrétnom účte, s medzisúčtami podľa partnerov, konkrétne napríklad za daný mesiac , všetci partnetri, účet len 131, s medzisúčtami za každého konrétneho partnera,
Ďakujem vopred, s pozdravom Erika Králová
3 odpovede
Dobrý deň pani Králová,
ďakujeme za Vaše podnety, zaradíme ich medzi námety a zvážime do budúcna ich zapracovanie. Z Vašich podnetov, napríklad súčtový riadok pre odoslané a došlé faktúry nájdete vo verzii 22.51.
Čo sa týka tlačovej zostavy za konkrétny účet, obdobie a podľa partnerov, môžete si vytlačiť Knihu analytickej evidencie s medzisúčtami. Ako medzisúčet si nastavíte Partnera v záložke Nastavenie, zadáte si konkrétny účet a obdobie, a následne pri tlači vyberiete zostavu Kniha analytickej verzie s medzisúčtami.
V prípade otázok nás kontaktujte prosím.
Dobrý deň,
ďakujem za odpoveď k tlačovej zostave, ale nerieši to môj problém, respektíve som to nepochopila. Podľa návodu sa dá vytvoriť zostava za jedného konkrétneho partnera. ja potrebujem zostavu za všetkých partnerov v danom mesiaci. Lebo napríklad pri počte 50 dodavatelov v danom mesiaci by so musela 50 krát zadávať filter, vytvorilo by mi 50 zostáv. Súhrnná jedna zostava , obsahujuca dodávky od všetkých partnerov, s medzisúčtom podľa partnerov by bola dobrou pomôckou pri kontrole skladovej evidencie pre A sposobe učtovania skladu. Klient ma vlastný skladový software iný ako Kros. Pri kontrole , ak suma prijmu v skladovej evidencii sa nerovná výdavkom zaúčtovaným na účte 131 v Omege zatial musíme kontrolovať doklad po doklade, respektíve v denníku účtovných zápisov filtrujeme pohyby na účte 131 postupne po jednom partnerovi a tak hladáme chybu , takže keby sme mali k dispozicii zostav naraz za všetkých partnerov, nemuseli by sme z Omegy filtrovat udaje za každého jedného.
Pani Králová,
práve z dôvodu, aby sme si prešli, akú máte presne predstavu o výstupe z programu, ozvite sa nám na hotline prosím.