Dobrý deň, mám problém s prihlásením k databáze v demoverzii Omegy, vypisuje mi to, že je zle zadané meno alebo heslo. Niekoľkokrát som to skontrolovala či je to správne napísané, aj napriek tomu sa nemôžem prihlásiť. Mám požiadať správcu účtovníctva o zrušenie hesla ale neviem to nikde nájsť. Ďakujem za pomoc.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 15. apríla 2021
1 odpoveď
Dobrý deň,
štandardne je pre prihlásenie do Demoverzie meno užívateľa Správca a bez hesla. V prípade, že potrebujete zrušiť heslo, je to možné cez Firma – Užívatelia a prístupové práva – cez Oprav užívateľa – pri užívateľovi stlačiť tlačidlo “C”, čím sa Vám heslo vymaže. V prípade potreby nás prosím kontaktujte na t.č. 041/7071021.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 15. apríla 2021