Dobrý deň,
čo treba robiť, ak sa pri zápise faktúry (v časti Odoslané faktúry) objavil ´error 5´, vyhodilo ma z omegy a po opätovnom prihlásení, faktúra nebola zaúčtovaná, ale kusy zo skladu zmizli, akoby faktúra reálne vznikla. Nieje žiaden zápis ani v “pohyboch na sklade”. Po prihlásení s kolegovým menom je všetko v poriadku, avšak v mojej verzii kusy chýbajú.
Ďakujem za odpoveď.
1 odpoveď
Dobrý deň,
pre zobrazenie správnych zostatkov na skladových kartách, odporúčam na skladových kartách spustiť prepočet zostatkov cez menu Sklad -> Skladové karty -> záložka Funkcie -> Ďalšie funkcie -> Prepočítaj zostatky.
V prípade, že i napriek uvedenému postupu Vám bude nesprávne zobrazovať zostatky na skladových kartách, prosím kontaktujte nás na hotline 041/707 10 21.