Dobrý deň prajem,
môžete mi prosím Vás poradiť ako vysporiadať odoslaný preddavok za služby, ktorý klient neuhradil, aby mi nesvietil na červeno ako neuhradený?
Vopred ďakujem za odpoveď a prajem pekný deň.
S pozdravom
Libuša Hrnčiarová.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 4. marca 2021
1 odpoveď
Dobrý deň pani Hrnčiarová,
na to, aby sme Vám vedeli uviesť najlepší spôsob opravy dokladu, potrebujeme vedieť bližšie informácie, teda, či bola vystavená aj predfaktúra, lebo bol preddavok len zaúčtovaný ako príjem do banky a podobne. Prosím Vás, kontaktujte nás prostredníctvom Hotline na telefónnom čísle 041/707 10 21.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 4. marca 2021