Dobrý deň, vytvorili sme nového užívateľa, ktorý má na starosti personalistiku. V nastaveniach užívateľ sme upravili k čomu všetkému môže mať prístup, ale aj po telefonáte na hotline min.týždeň, po kontrole čo nám poradili, stále nemá prístup k niektorým údajom.
V karte zamestnanca nemôže pridávať heslo do mailu, a v záložke zrážky-vidí zrážky ale nemôže meniť ani pridať alebo odstrániť (stravné a bank.účet). A takisto export nemôže robiť do poisťovní. Tieto tri veci by sme potrebovali aktivovat. Viete mi poradiť čo musí byť zaškrtnuté? Lebo zaškrtnuté má celú Personalistiku v DOMOV-PERSON. aj v EXPORTY tam má prvé tri SP,ZP,DU. MáME AJ strediska a podstrediska, všetko je nastavené rovnako. Poradíte mi prosím? Ďakujem pekne. Rýzková

, pridaná odpoveď 29. októbra 2020