Dobrý deň,
neviem, čo ste urobili vo verzii 20,50. Absolútne nemôžem obnoviť data, stále mi vypisuje hlášku
“Nepodarilo sa premenovať starý súbor na zálohu .BAK, pokračovať?”
Mám firmy, ktoré majú zakúpený svoj program, svoju licenciu, účtujú si na prevádzke, mne nosia doklady so zozálohovanými datami, ktoré som si dosiaľ obnovovala bez problémov vo svojom počítači, vo svojom programe so svojou vlastnou licenciou. Potom som im skontrolované zozálohovala, oni si bez problémov obnovili . Včera som nainštalovala novú verziu a absolútne to nefunguje.
V základných informáciách sa mi zobrazuje počítač, na ktorom to bolo zálohované,nie je to klasické C:\Omega\DATA\FIRMA\ , ale napr. ÚČTO 1:\Omega\DATA\FIRMA\.
Do “Iné nastavenia, test archívu” vpíšem, alebo nalistujem to, kde ja mám umiestnenú Omegu-teda:
C:\Omega\DATA\FIRMA\ , dám odarchivovať a vypisuje mi vyššie uvedenú hlášku.
Nechápem, načo robíte také zmeny, že nám naozaj sťažujete prácu. Pre spracovanie firmy sú vlastne zakúpené 2 programy, konkrétna firma nechce, aby som mala natiahnutý program s ich licenciou, ja ho spracovávam v multifunkčnej verzii so svojou licenciou.
Prosím o urýchlenú reakciu. Chcela som si v kľude porobiť cez sviatok a nejde to. Prosím, “nevylepšujte” to, čo je dobré!
4 odpovede
Dobrý deň,
uvedená hláška môže byť spojená s prístupovými právami k priečinku, kde sú uložené databázy. Pre podrobnejšie informácie nás prosím kontaktujte na hotline na tel. č. 041/707 10 21.
mne robi to iste …. vyriesili ste to??? dakujem
si tu?
– zavri Omegu a znovu spusti. Ale tak, že neotvoríš žiadnu firmu
– potom daj obnovenie dát a nájdi, kde to máš uložené
– daj obnoviť a ono si samo nájde cestu.
Ozvi sa na email-ešte robím. Ak chceš, budem Ťa navigovať
Dobrý deň,
v uvedenom prípade odporúčam odhlásiť sa z databázy cez menu „Firma – Zatvor“. Následne spustiť obnovu dát cez „Firma – Obnov dáta z archívu“.
V okne „Obnova dát z archívu“ je dôležité skontrolovať v záložke „Iné nastavenia, test archívu“, či sa archívny súbor obnovuje do správneho priečinka, kde je databáza uložená.
Postup na obnovu dát z archívu nájdete aj priamo na našej stránke https://www.kros.sk/tmp/asset_cache/link/0000117268/Obnova_d%C3%A1t_z_