Dobrý deň, Potrebujem pomôcť s inštaláciou Kros Omega pod.účtovníctvo, po inštalácií mi vyhodí chybu 2753, skúšal som zvoliť iné miesto inštalácie disk D, odinštaloval som starú verziu a všetko čo bolo od Kros, Aktualizoval som Win 7, antivir ( pri inštalácií vyp.), udelil som výminku vo FW. Už som v koncoch a neviem ako dalej, Prosím o akúkoľvek radu, Ďakujem
1 odpoveď
Dobrý deň,
pri uvedenej hláške je potrebné z registrov zmazať záznam RegProductCode podľa nasledovného postupu:
1. Štart -> do okna hľadať vpísať regedit, stlačiť enter. Otvorí sa editor pre úpravu registrov.
2. V stromovej štruktúre otvoriť cestu HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Products\
Odtiaľto vymazať záznam v závislosti od verzie:
Pre 16.XX: „7BF1C3C63CADC6F4F991A819B792439F”
pre 15.XX: “59A3DD036D1EEA74EF7AE62263DA785D”
Pre 14.XX a staršie: “8428BA2F2E7ECE14FB65AB8204411237”
“48BF628993EB4684BA1B548B0FF40389”
“68DA5D33B28FE7243AB6CF7E77B3D97F”
“A3BBF3E604BE8A042A66769D3ADD70F6”
“7723D008443F3AB4D93E983D7B33BA0C”
“DF7B7469E9E4B9B4894FAD08A41A090D”
“C84ECD97F7B31704FA33D753CEE53B21”
Je možné, že záznam sa zmenil o nejaký znak a preto sa nezmazal pri odinštalovaní, preto je potrebné vymazať aj takýto záznam. Po každej úprave registrov je potrebné reštartovať PC a po opätovnom pripojení skontrolovať, či sa v Ovládacích paneloch – Programy opäť neobjaví Omega. Ak áno, tak ju odinštalovať a zopakovať postup s registrami. V prípade otázok nás kontaktujte na telefónnom čísle 041/707 10 21 alebo mailom na omega@kros.sk.