Dobrý deň prajem,
touto cestou by som sa chcel informovať na  On line komunikáciu Omegy s Euro 50 TE mini po 1.7.2019, t.j. po spustení Ekasy. Na Vašej zákazníckej podpore mi bolo pred cca 2 týždňami povedané, že Euro 50 TE mini bude Omegou podporovaná iba v off line režime, s dodatkom, že Elcom neposlal Krosu podklady. Podľa informácii z Elcomu by ste mali mať  všetky podklady a aj testovacie pokladne, k tomu aby ste mohli všetky zmeny zapracovať do Omegy. Keď som sa na to dopytoval na Vašej zákaznickej podpore v pondelok minulý týždeň ohľadne prechodu na ekasu, bolo mi povedané, že Kros nemá podklady od Elcomu na prechod a, že naša kasa bude fungovať s Omegou iba v off line režime(čiže budeme musieť predávaný tovar predávať cez PLU a Skupiny) . Chcem sa spýtať, kto si teraz zo mňa robí srandu? Či Elcom, ktorý tvrdí, že Vám poskytol všetky informácie a testovacie pokladne alebo Kros, ktorý sa mi na môj dotaz ohľadne tohto problému dodnes nevyjadril (dopytoval som sa na to 11.6) ? Je pre nás nereálne predávať tovar v of line režime.  Predpokladám, že tento problém nemáme iba my. Je dosť smutné, že Vám platíme neskutočné ročné poplatky za fungovanie a pritom nie ste schopní ani pravdivo informovať svojich klientov.  Mali sme v pláne spustiť ekasu tento týždeň, aby sme sa vyhli prípadným problémom, ale zjavne narazíme na problém s ekasou nie ako takou, ale narazíme na problém komunikácie nášho účtovného a skladového programu a jeho komunikácie s ECR. Sme u Vás od 2008, ale po skúsenostiach s Vašou spoločnosťou za posledný rok reálne zvažujeme odchod.
S pozdravom
Ing.Branislav Bancík

, pridaná odpoveď 17. októbra 2020