Dobrý deň, dnes som tlačila bloček z registračky a zistila som, že som dala zákazníkovi zlú cenu, medzitým som ale spravila aj dennú uzávierku. Bol to tovar zo skladu, ako prosím spraviť storno bločku a vystaviť nový s dobrou cenou? Ďakujem.
1 odpoveď
Dobrý deň,
pokiaľ bol bločik tlačený z predajok (menu Fakturácia – Maloobchodný predaj) je potrebné postaviť sa na danú predajku a kliknúť na tlačidlo Refundácia v spodnej časti formulára a dať vytlačiť mínusový bločik. Zároveň sa vytvorí príjemka na sklad. Následne môžete vytvoriť novú predajku so správnou cenou, vytvorí sa nová výdajka zo skladu so správnou cenou.
V prípade, že ste bločik tlačili iným spôsobom prosím kontaktujte nás na hotline 041/707 10 21, aby sme Vás vedeli navigovať pre konkrétny spôsob.