Dobrý deň,
chcela by som Vás poprosiť o pomoc s nasledovným problémom – mám naištalovanú verziu Omegy 13.10 a keď som chcela opraviť niektoré výdajky zo skladu, v r.2010, pri ukladaní opravenej výdajky mi program vypíše hlásenie: “Zmenili alebo vymyzali ste partnera na výdajke, ktrorá je v prepojených dokladoch vo fakturácii (došlé objednávky: 100001). Nie je možné zmeniť alebo vymazať partnera.” a nedovolí mi uložiť opravenú výdajku. Ja som ale partnera na žiadnej výdajke nemenila a nepoužívam ani modul Došlé objednávky, t.j. došlá objednávka 100001 v mojom účtovníctve neexistuje. Vo výdajkách som potrebovala zmeniť číslo a v niektorých sklad.karty. V niektorých to prebehlo bez problémov a pri paitich výdajkách mi vypisuje uvedené hlásenie a tým pádom nie je možné ich opraviť.
Viete mi s týmto, prosím Vás, nejako poradiť? Ďakujem pekne.
1 odpoveď
Dobrý deň pani Glejteková,
prosím kontaktujte nás telefonicky 041/707 10 21 alebo na omega@kros.sk.
Ďakujeme