Dobry den.
Nie je mozne tlacit z omegy ku prijemke aspon stitky s kodom tovaru pripadne PLU ,alebo EAN ci Cenovky ?
Idealne je aby sa dali ku prijemke vygenerovat stitky na presny pocet tovaru a kusov tovaru kolko sa ich nachadza v prijemke. Je nelogicke ze prijaty tovar sa neda oznacit vytlacenym stitkom po prijati prijemky.
Uplne staci ak by sa stitky dali vygenerovat aspon do Excel tabulky. Nasli sme tlac cenoviek ale to sa da vygenerovat len na oznacene skladove karty. Treba aby sa cenovky dali vygenerovat ku prijemke alebo z oznacenych prijemok.
Zaroven by bola dobra funkcia generovar EAN kody. 80% tovaru nam chodi bez EAN kodov a potom sa zlozito blokuju a eviduju. Takto by sa dal v skladovej karte EAN kod ihned vygenerovat a potom z prijemky rovno aj vytlacit stitok alebo cenovku a oznacit tovar.
Urcite toto potrebuje vela uzivatelov a mi zvazujeme koli komplikaciam a velkemu poctu prijemok uz aj nad zmenou skladoveho programu.
Dakujem za informacie
5 odpovede
Dobrý deň,
veľmi som zvedavá na odpovede na vaše otázky. Pretože my sme nakoniec oslovili externého dodávateľa softvéru, vďaka ktorému tlačíme na tovary štítky s našimi EAN kodmi. Nakoľko som si všimla pre mňa novinku v ponuke KROS sotvér ONIX. Očakávam, že tak ako pri väčšine našich podnetov na vylepšenie… bude odpoveď… “dáme do zoznamu pripomienok, prvoradé je zapracovanie legislatívnych zmien do programu… “… bla … bla… proste vyvíjajú niečo nové… a omegu dali bokom… a možno nás raz budú nútiť prejsť na ONIX… tak ako to bolo kedysi s ALFOU a ALFOU plus… Alfu plus si nemusíte kúpiť… končí však pre ňu podpora a vývoj z našej strany…
No podla mna to nie je vobec problem pre nich. Kedze sa daju generovat cenovky na oznacene skladove karty tak uz staci mala zmena aby to iste generovalo na vsetky skladove karty v prijemke a na pocet ks.
Ale je pravda ze uz som to pripomienkoval na skoleni pred 2 rokmi a uz aj volal ci pisal mail pred rokom a odpoved ze to zaradia medzi dotazy. Vtedy nas to este netlacilo ale pocet prijemok narasta a neda sa to rucne oznacovat 🙁 . a medzi tym vyslo plno updatov na nepodstatnejsie a zlozitejsie funkcie.
Podobne to skončilo aj s podnetmi na prepojenia s eshopom…. áno brali ich na vedomie… vyvinuli vlastný INTEO… čo však mi čo už eshop máme… resp. INTEO nechceme… proste niekedy mám pocit, že sa držia hesla: “keď už zákazník zaplatil niekoľko tisíc eur za softvér, tak už tak ľahko neodíde ku konkurencii… “…keby sa vrátil čas… tak tuho zvažujem, či by sme znovu išli do omegy…
Dobrý deň,
áno, ako píšete momentálne nie je možné tlačiť štítky z pohybov na sklade. Určite ste si všimli, že v polročnej verzii plánujeme zverejniť ďalšie užitočné funkcie v sklade. Začali sme makrokartami. Vylepšeniam skladu sa plánujeme venovať ďalšie 2 roky, tak určite Vaše námety u nás nezapadli prachom. Na ich realizáciu potrebujeme však niekedy dlhšie časové obdobie, preto Vám neviem momentálne zaručiť termín, kedy bude možná tlač štítkov z príjemok/výdajok.
V prípade, že potrebujete takúto tlač z programu súrne, môžeme ju pre Vás spracovať ako individuálnu požiadavku. Kontaktujte nás, prosím, na telefónnom čísle 041/707 10 21, prípadne mailom na konte omega@kros.sk
Dobrý deň pani Pohanková,
ohľadne eshopových riešení ponúkame našim zákazníkom viaceré možnosti. V prípade, že ako používateľ nemáte vlastný eshop, vieme Vám ponúknuť službu eshop INTEO, ktorá je kompletným riešením eshopu s prepojením na Omegu.
Ak máte vlastný eshop, na prepojenie s programom Omega môžete využiť službu eshop KONEKTOR. Viac informácií sa dozviete tu https://www.kros.sk/eshopomega, prípadne Vaše otázky radi zodpovieme na našej hotline linke.