dobrý deň, poprosím o pomoc, akým spôsobom viem nadstaviť, aby mi automaticky na doklady pripájalo môj podpis ďakujem,
Mitková Jana
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 14. apríla 2021
1 odpoveď
Dobrý deň,
pre tlač podpisu na dokladoch je potrebné naimportovať naskenovaný podpis cez menu Firma – Nastavenie – Firemné údaje – záložka Podpis. Následne po výbere tlačovej zostavy fakturácie, napr. Faktúra komplet, cez tlačidlo Nastavenie zaznačiť Tlačiť podpis a až potom tlačiť zostavu. Pri dokladoch z Evidencie účtových dokladov je potrebné pri tlači zaznačiť Pripojiť naskenovaný podpis.
Nastavenie Tlačiť podpis/Pripojiť naskenovaný podpis je pre každú tlačovú zostavu zvlášť.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 14. apríla 2021