Dobrý deň,
chcem si ozrejmiť, či som postupovala správne.
Prebrala som agendu a idem pokračovať v jednoduchom účtovníctve manželovej firmy. Predchádzajúca účtovníčka mi odovzdala všetky doklady iba na papieri (čakala som to na CD, aby som si to všetko previedla do programu ALFA plus). Stačí, ak si ručne nahodím zostatkové hodnoty pokladnice a banky a budem pokračovať v účtovaní? DM má jeden lízingovaný, ten som zaevidovala tiež.
Ďakujem.
1 odpoveď
Dobrý deň,
v prípade, že predchádzajúce účtovníctvo máte podložené len na papieri v programe Alfa plus je potrebné založiť novú firmu cez Firma/Nová. Následne je potrebné zaevidovať začiatočné stavy, cez Číselníky. Po zaevidovaní začiatočných stavov môžete v programe účtovať konkrétne vytvorený účtovný rok.