Dobrý deň,
už dlhé roky pracujem s omegou a potreboval by som poradiť s určitým problémom nakoľko s touto situáciou ešte nemám skúsenosti. Týka sa to elektronickej registračnej pokladnice a účtovanie s omegou. Na začiatok mám vytvorené skladové karty v omege. Tieto skladové karty obsahujú určité položky, ktoré sa predávajú v maloobchode. Aký je postup učtovania v omege, ak v daný deň si vytlačím dennú uzávierku z elektronickej registračnej pokladnice a tento tovar potrebujem vyskladniť ? Je k tomuto postupu aj vypracovaný nejaký návod ? Ďakujem za odpoveď
Prosím chcem doplniť, že elektronická registračná pokladnica je nezavislá pokladnica, ktorá nie je pripojená k počítaču ani k inému zariadeniu.
1 odpoveď
Dobrý deň,
pre Vašu situáciu máme spracovaný manuál, ktorý Vám môžeme zaslať. Obsahuje prenos údajov o predaji do programu Omega z registračnej pokladnice, aby ste mohli vytvoriť skladovú výdajku a tiež postup na zaúčtovanie tejto uzávierky. Aby sme Vám ho mohli zaslať, prosím kontaktujte nás telefonicky na Hotline na telefónnom čísle 041/707 10 21. Ďakujem