Dobrý deň prajem,
chcem sa opýtať ako mám ďalej postupovať, ak sa mi pri opakovanom prechode do nového roka nanovo preniesli zostatky jednotlivých účtov, ktoré už raz zaevidované boli. Teda mám všetky začiatočné stavy zaevidované dvakrát. Ďakujem za odpoveď
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 7. marca 2021
1 odpoveď
Dobrý deň pani Kašlabová,
v takomto prípade odporúčam ešte raz zrealizovať opakovaný prechod. Pravdepodobne pri prvom prechode neboli všetci užívatelia odhlásení, prípadne neprebehol prechod do konca. Následne, keď zrealizujete ešte raz prechod, nedostatok sa odstráni.
V prípade nejasností nás prosím kontaktujte na tel. číslo 041/707 10 21.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 7. marca 2021