Dobrý deň
Nastavila som cenu podľa Vášho návodu, ale aj tak mi nenačítava predvolenú cenu napriek potvrdeniu tlačidlom ” Nastav…. “. Bublina ” OK ” je vyšedivená a teda to nejde potvrdiť, je to takto v poriadku?
ešte raz ďakujem
3 odpovede
Dobrý deň,
ak v zozname cenových úrovní kliknete na tú, ktorú chcete mať predvolenú a stlačíte tlačidlo “Nastav ako predvolenú”, v stĺpci “P” bude mať táto cenová úroveň čierny krížik, čo znamená, že nastavenie sa vykonalo. Cenové úrovne potom zatvoríte cez tlačidlo “Návrat”, tlačidlo “OK” nie je prístupné, tak je to v poriadku.
Dobrý deň
napriek všetkému čo som podľa Vášho návodu, vrátane čierneho krížika urobila, nenačítava mi takto zvolenú cenovú úroveň do fakturácie, ale stále prvú v zozname. Čo robím zle?
Dobrý deň,
ak máte cenovú úroveň ako predvolenú, skontrolujte si, či dané skladové karty majú túto predajnú cenu pridanú v záložke Predajné ceny. Ak sa tam nenachádza, program ju aj napriek tomu, že je predvolená, vo fakturácií nebude ponúkať.