Dobrý deň,
niečo sa Vám tam popsulo. Viem, kde sa to nastavuje (v možnostiach), už som tu na to aj niekoho navigovala, ale prestalo mi to chodiť. Je divné, že vo firme, kde nemám zaškrtnuté “neprenášať…”, tam mi ich neprenáša, kde mám zaškrtnuté “neprenášať…” tam mi lomítka, písmená prenáša. Prosím, pozrite to a dajte vedieť.
Veľmi ma to zdržuje a potrebujem to pre párovanie.
Ďakujem
Ondrejková
3 odpovede
Dobrý deň pani Ondrejková,
predtým, ako zakliknete funkciu ,,Pri kopírovaní do externého čísla prebrať len neuremické znaky“, odporúčam si vopred zadefinovať okruh, evidenciu a číselný rad, na ktorom má byť táto funkcia nastavená. Ak Vám bude aj naďalej prenášať lomítko do externého čísla, kontaktujte nás prosím telefonicky.
Vopred ďakujem.
V prípade záujmu Vás prosím o kontaktovanie na našom čísle 041/707 10 21.
okruhy mám zadefinované, normálne mi to chodilo a teraz fakt vo firme, kde to bolo zaškrtnuté, zašktrnutie zmizlo, ale znaky neprenáša a v novej firme, ak to zaškrtnem, prenáša. Aktualizoval sa mi Wimdows 10 a viac vecí mi nedobre chodí. Žeby to bolo tým?
Dobrý deň pani Ondrejková,
vzhľadom na to, že všetky odporúčané nastavenia ste vykonali a napriek tomu sa daná funkcia nespráva, podľa Vašich potrieb, kontaktujte nás prosím telefonicky na hotline 041/707 10 21.