Dobrý deň,
pri importe XML z Tatrabanky nastáva problém…OMEGA ho neberie a pritom Tatrabanka má len jeden druh výpisu XML.
5 odpovede
Uz je to OK, na Dualogu uviedli ze nastala chybicka 🙂 uz je OK
Dobrý deň pán Jurkovič,
v danom prípade Vám odporúčame overiť si, či na strane Vašej banky je všetko v poriadku. Ak je prenos v rámci bankovej komunikácie korektný, a vyexportované súbory stále nie je možné načítať do programu Omega, prosím kontaktujte nás pre doplnenie bližších informácií telefonicky na Hotline 041/707 10 21.
Zdravim vas, mam ten isty problem s TABA.
Exporty v xml som spravil, ale import do omegy neuspesny – “Program nemôže naimportovať daný súbor, lebo nie je v požadovanom formáte. “.
v TABA si niesu vedomi ziadnej chyby a mam riesit problem s TABA mejlovou formou.. 🙁
Dobrý deň pán Pavlus,
od verzie 19.60 podporujeme pre import bankových výpisov do účtovníctva už len formát SEPA xml. V priloženom linku nájdete postup na stiahnutie bankového výpisu z internetbankingu Tatra banky v požadovanom formáte: https://www.kros.sk/tmp/asset_cache/link/0000110132/Export%20_vypisu_z_internet_bankingu_Tatra_Banky.pdf.
V prípade pretrvávania problému nás prosím kontaktujte na Hotline 041/707 10 21.
Dobrý deň,
mám ten istý problém s importom bankového výpisu z TB.
Prosím o pomoc, linka https://www.kros.sk/tmp/asset_cache/link/0000110132/Export%20_vypisu_z_internet_bankingu_Tatra_Banky.pdf. je už nefunkčná.
Ďakujem za pomoc.
Šebová