Dobrý deň, mám problém vytlačiť akúkoľvek zostavu. Vytlačí sa mi iba čisté tlačivo. Doteraz sa mi to ešte nestalo, kde môže byť chyba?
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 22. apríla 2021
1 odpoveď
Dobrý deň,
podľa toho, aké tlačivo potrebujete tlačiť, je potrebné vojsť do príslušnej evidencie. Napríklad ak potrebujete tlačiť OF, treba vojsť cez menu Fakturácia – Odoslané faktúry. Pomocou tlačidla Tlač na dolnej lište zobraziť formulár Tlač zostavy…, kde je možné vybrať konkrétnu zostavu, odporúčame skontrolovať aká voľba je zakliknutá vo výbere: Do tlače zahrnúť záznamy. V prípade potreby nás prosím kontaktujte na tel. č. 041/707 10 21.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 22. apríla 2021