Dobrý deň, prosím Vás dnes mi vrátili v Tatrabanke prevodný príkaz, pretože podtlač, boky vypisuje dosť nečitateľne, nerobilo mi to a to isté pre union poisťovňu formulár je skoro biely – teda podtlač je vidieť len údaje, a sumy z podkladov miezd, hoci mám nastavenú najvyššiu kvalitu tlače a toner čisto nový.
1 odpoveď
Vážená pani Alena,
tlač prevodných príkazov (PP) do programu Olymp sme zapracovali na základe podkladov od príslušných bánk. Ich potlač nevieme ovplyvniť. Naši analytici majú odkonzultované so všetkými bankami, že je možné podať PP z programu Olymp aj na tlačive Štandardný prevodný príkaz. Zároveň je možné vytlačiť PP do príslušnej banky aj do ich originálneho tlačiva cez tlačidlo Nastavenie po označení voľby Tlač do originálneho výkazu. Čo sa týka dokumentov do zdravotných poisťovní, rovnako sme ich zapracovali na základe podkladov príslušných inštitúcií a nevieme ovplyvniť potlač týchto dokumentov. Nakoľko Vaša otázka je veľmi špecifická, závisí od viacerých faktorov, napr. aj od nastavenia Vašej tlačiarne, nedokážem napísať jednoznačnú odpoveď. Jednou z možností je však napr. vyexportovať prevodný príkaz do formátu .pdf a vytlačiť ako obrázok. V prípade takto špecifických otázok odporúčam kontaktovať nás telefonicky na 041/7071041.