Dobrý večer.
Chcela by som sa Vás veľmi pekne opýtať, na problém, ktorý sa mi vyskytol v súvislosti s Omegou. Problém sa bude zdať možno na začiatku banálny, avšak pre mňa ako začiatočníčku je veľmi dôležitý a môže ovplyvňovať moje účtovníctvo. Firmu mam založenú a aj bankové účty a všetky údaje ktoré k tomu patria. Avšak pri účtovaní v evidencii sa mi nedari pridat akykolvek doklad napr. Pokladnicny cez typ dokladu,,pokladnicne doklady,,, ale musím kazdy doklad pridavat cez ,,vsetky okruhy co mi moze robit neskôr problem pri uctovani bankovych vypisov (napr. Eskontne uvery alebo kratkodobe bank. Uvery). Prosim o pomoc alebo navod ako si s tym poradit. Za odpoveď vopred ďakujem.
1 odpoveď
Dobrý deň pani Gunárová,
pre vyriešenie danej situácie nás prosím kontaktujte na hotline na čísle 041/707 10 21. Na základe informácií, ktoré ste mi uviedli, Vám neviem poradiť. Ďakujem za porozumenie.