Pri riešení mojich problémov som v minulosti takto poďakovala konzultantkám za ochotné a uspokojivé vyriešenie problémov, čo tentoraz nemôžem povedať o p. Gajdošíkovej, ktorá síce vyriešila môj problém /predtým ochotne navigovaný p. Balážovou/ ale sprevádzaný neochotným jednaním, plným výčitiek a otázok nie odpovedí, môjho nového učt. problému, čo nedáva nádej na zvládanie podobných prípadov s pomocou Omegy.
2 odpovede
Pani Ďurajová, veľmi ma to mrzí, ospravedlňujem sa, ak som na Vás pôsobila týmto dojmom. Určite to nebol môj zámer. Verím, že táto situácia nezmení váš pohľad na našu podporu a budete aj naďalej s nami spokojná.
Medic, čítam Vaše riadky a poviem Vám, že som prekvapená. Dlho robím s Omegou, som úplný samouk, x-krát som “Omegáčov” kontaktovala a x-krát ma usmerňovala práve táto pani. Nestalo sa mi, aby nemala kladný prístup, práve naopak a preto som prekvapená z Vášho príspevku. Nechcem ju zastávať, nepoznám ju, ale nie vždy máme dobré dni a treba ich niekedy aj chápať a preniesť sa cez to. Myslím, že majú toho dosť a sú tiež ľudia. Nebojte, s nimi to účto zvládnete. Babenky a aj jeden pán, na ktorého meno si momentálne neviem rýchlo spomenúť, sa snažia. Krosáci sa vôbec snažia… Nech sa Vám darí…