Dobrý deň, pri kontrole saldokonta na konci roku so začiatkom roka som si vytlačila prehľad Saldokonto po položkách a nesedí mi jedna suma. Vytlačila som si obdobie otvorenie-otvorenie a v starom roku otvorenie-december. Ako mohlo k vzniknutej situácii dôjsť? Ďakujem za odpoveď.
1 odpoveď
Dobrý deň pani Gavlasová,
neuvádzate bližšie upresnenie, pre ktorý účet porovnávate prehľad saldokonta po položkách. Môže nastať prípad, že má doklad v predchádzajúcom roku označenú voľbu neprenášať do ďalšieho roka v záložke ostatné údaje priamo v doklade alebo je doklad nesprávne vysporiadaný v časti uhradiť doklad alebo odpočítať z dokladu v účtovnej časti dokladu. Na našej internetovej stránke www.kros.sk v časti Podpora používateľom – Omega a Často kladené otázky sa nachádza postup pre kontrolu saldokonta. V prípade ďalších otázok nás prosím kontaktujte na telefónnom čísle 041/707 10 21 alebo mailom na omega@kros.sk.