Dobry den, chcela by som Vas poprosit o radu. Ak som na základe faktúry vystavila prijemku a pridala dany tovar na sklad a teraz som zistila ze som sa pomylila v sume jedného tovaru, chcela by som vediet ako ho spätne opravim. Lebo ak do tej prijemky vojdem a opravim potrebna chyby, a chcem to cele potvrdit tlacidlom OK – toto tlacidlo je neaktivne. Ako mam postupovat? dakujem
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 2. mája 2021
1 odpoveď
Dobrý deň,
ak vstúpite do príjemky v menu Sklad – Pohyby na sklade cez tlačidlo Oprav, dovolí uložiť príjemku cez tlačidlo OK. V prípade, že vstúpite do príjemky cez tlačidlo Ukáž, vtedy je tlačidlo OK neprístupné. V prípade nejakých nejasností nás prosím kontaktujte telefonicky na tel. č. 041/707 10 21.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 2. mája 2021