Dobry den prajem. ja by som sa chcela opytat ohlade skladových kariet ktoré majú EAN kod alebo skrateny kod. pri predaji s ERP ako vytvorim sparavne skaladovu kartu. predajnu cenu mam, EAN som dala ten EAN kod ktory bol na tovare no na niektorych nie su, tam som dala skráteny kod. Čo by som ešte mala nastaviť aby bolo všetko spravne nastavené
Dakujem
5 odpovede
Dobrý deň pani Jakubčíková,
všetko, čo potrebujete zadať do skladovej karty si môžete pozrieť v príručke v časti Skladové hospodárstvo, alebo aj v elektronickom helpe, ktorý vyvoláte v programe Omega klávesou F1. Každý užívateľ si napľňa skladové karty podľa vlastnej potreby. Ak však používate ECR a režim predaja cez OFF-line, je potrebné na skladovej karte vyplniť aj údaj PLU (Skladová karta – záložka Registračná pokladnica).
V prípade nejasností nás môžete kontaktovať aj telefonicky 041/707 10 21.
Dakujem za rychlu odpoved. este by som mala taku otazku ked predavam cez ERP a bola chybna ako mozem stornovat?
Dobrý deň pani Jakubčíková,
1. ak vytvárate len výdajky a pokladnica je on-line pripojená k počítaču, vytvoríte si príjemku s typom príjmu “Príjem refundácie z pokladnice”. Po uložení takejto príjemky zároveň vytlačíte doklad (refundáciu) z pokladnice (vrátenie peňazí v prípade reklamácie, ak už bol predtým vystavený doklad z pokladnice).
2. ak pracujete cez modul “Malooabchod” a vytvárate predajky, tak stačí sa postaviť na chybne vytvorenú predajku a stlačiť tlačidlo “Refundácia”, ktoré sa nachádza v spodnej časti tabuľky.
Dakujem. a ako sa to prejavi v učtovaní okrem toho ze sa vytvorí výdajka? viem ze rozdiel sum príjem a výdaj mam zisk ale tam je vacsinou faktura…tu netreba príjmový pokladničný doklad vystavit k účtenke?
Vážená pani Jakubčiková,
nerozumieme celkom Vašej otázke, poprosíme Vás preto, aby ste nás kontaktovali telefonicky na 041/7071021, prípadne situáciu bližšie popíšte do mailu a pošlite na omega@kros.sk