Dobrý deň. Prosím o postup účtovania a evidovania stravných lístkov pre živnostníka, nakúpené do zásoby. Stravné lístky zakúpené 30.1.2015, 62 ks á 4,20€ + 4,98 € bez DPH nejaký poplatok. Do knihy záväzkov som prijala faktúru, členenú na stravné lístky a provízia za stravné lístky, nič nevstupuje do DPH. V peňažnom denníku som si otvorila druhú pokladnicu s názvom ceniny. Úhradu v hotovosti som nahrala na 2x. Prvýkrát ako úhradu 5,98€ za poplatok ako výdavok za služby z pokladnice1. Druhýkrát sumu 260,40 € za stravné lístky ako výdavok na priebežnú položku z pokladnice1a toto som dala potom ako príjem do pokladnice2-ceniny ako príjem z priebežnej položky. V januári potrebujem odúčtovať jeden stravný lístok a vo februári 24 ks. Tu už potrebujem poradiť, ako. Či ako výdavok z pokladnice2-ceniny, aký výdavok to bude a či neobsahuje DPH, alebo nejako inak. Ďakujem za radu a prajem pekný deň.

, pridaná odpoveď 26. januára 2021