Dobrý deň. Pri spúšťaní programu mi vyhodí danú chybu, kde môže byť problém? Omegu mi ani nespustí
1 odpoveď
Dobrý deň,
pre presnú identifikáciu chyby je potrebné poznať aj text a podrobnosti o chybe. Systémovú chybu je potrebné odoslať na servis nasledovným spôsobom:
– zakliknite voľbu Odoslať email s chybou výrobcovi programu a následne stlačte tlačidlo Preruš program,
– v ďalšom okne je potrebné popísať za akých okolností sa chyba zobrazila,
– chybu odošlete na prednastavený mail servis.omega@kros.sk. Následne Vás bude servis kontaktovať s riešením,
– pokiaľ nemáte možnosť mail odoslať priamo, je potrebné chybu ofotiť cez print srceen a odoslať s popisom na servis.omega@kros.sk.
V prípade ďalších otázok nás prosím kontaktujte telefonicky.