Dobry den,
1.Mame 4 stanice pripojene na server MS SQL databazy r. 2011, 2012 a teraz tohto roku na r. 2012 nam na staniciach Omega niekedy, nepravidelne, vyhadujueje chybu ze prechodny TEMP adresar nie je pristupny. Na vsetkych 4 staniciah je TEMP adresar nastaveny do zdielaneho sieťoveho adresar zo serevra. Su v nom aj starsie Omega databazy 2007-2010 . Server SQL je na Win 7PRO x64 a stanice XPH 32bit.
2. Ďalej V SQL databaze 2011 sa nam nedaju vytvorit poznamky k uzavierke, vyskusali sme r. 2012 a v tomto rokum nam poznamky idu.
Môžte nam s tym poradiť?
Dakujeme,
5 odpovede
Dobrý deň,
vlastný adresár pre pomocné súbory je potrebné nastaviť na zdieľanie pre všetkých užívateľov, plný prístup. Pokiaľ sa Vám zobrazuje hláška nepravidelne, odporúčam Vám ju poslať mailom na omega@kros.sk. Neuvádzate bližší popis, prečo sa Vám nedajú vytvoriť poznámky k účtovnej závierke. Zobrazuje sa chybová hláška, text… Prosím kontaktujte nás na telefónnom čísle 041/707 10 21 alebo mailom na omega@kros.sk.
Dobry den,
pomocny adresar je nastavany na plny pristup pre vsetkych uzivatelov, hlaska je zhruba ze uzivateom zadany prechodny adresar nie je pristupny a na prechodne subory sa bude pouzivat adresar Omegy (lokalny). Prechodny adresar je ale pristupny pre vsetkych uzivatelov, su z neho pripojene aj starsie roky, nie SQL, 2010, 2009…cize je pristupny
Skusili sme na serveri este vytvorit celkom novy adresar urceny pre vsetky 4 stanice, nastavili mu plne pristupove prava a ked sme chceli zmenit prechodny adresar tak Omega vyhodila chybovu hlasku ze chyba v skripte. Nie je to ale cervena hlaska s generovannym kodom chyby. Po zatvoreni hlasky Omega nasledne krache, jednoducho sa ukonci a dalsie prihlasenie uzivatela je s upozornenim ze uz je prihlaseny a ze ci sa chce prihlasit znova.
Uzivatelske nastavenie prechodneho adresarra ostane povodne.
Uzivatelske nastavenie prechodneho adresara plati pre uctovany rok cize aktualne otvorenu databazu alebo pre celu instalaciu Omegy,vsetky pripojene firmy?
Poznamky nam uz idu, bola tam chyba, pri kontrole dat Omega zistila ze 2 poznamky (asi 2 zapisy v denniku) pouzivaju rovnake ID, Omega to opravou opravila.
Dakujeme,
Frantisek
Dobrý deň,
odporúčam Vám súbory s príponou MDF a LDF (súbory databázy) nastaviť na zdieľanie, plný prístup pre všetkých užívateľov a vypnúť v programe Omega vlastný adresár pre pomocné súbory cez menu Firma – Nastavenie – Všeobecné nastavenia. V prípade ďalších otázok nás kontaktujte na telefónnom čísle 041/7071021 alebo mailom na omega@kros.sk.
Dobry den,
Vlastny adresar na staniciach sme vypli (odškrtli) ale stale pri spusteni Omega vypisuje na všetkych štyroch PC že prechodný pdresár nie je prístupný. Ako ho máme nastaviť keď túto hlášku Omega vypisuje aj keď je na všetkých staniciach v Omege nastavený a zapnutý rovnaký sieťový adresár. Adresár je nastavený na uplný prístup do siete.
Potrebujeme to vyriešiť aby to nevypisovalo.
36486523
Ďakujeme
Dobrý deň,
nastavenie pre vlastný adresár je potrebné urobiť na serveri kde je umiestnená databáza. Toto nastavenie je platné pre celú databázu, nie je potrebné ho nastavovať na užívateľoch, je však potrebné aby cesta k vlastnému adresáru bola v sieťovej ceste.
Program sa automaticky pokúsi previesť cestu adresára na sieťovú, ale je potrebné aby bol daný adresár zdieľaný pre všetkých užívateľov a prístupný aj na čítanie aj na zapisovanie.
Nastavenie zdieľania je rôzne podľa systému Windows, preto nás prosím kontaktujte telefonicky na 041/707 10 21.