Dobrý deň,
mám problém s tlačením bankových výpisov, keď chcem vytlačiť bankový výpis v konkrétnom dni, vždy mi tlačí všetky bankové výpisy, aj keď si zadám len ten dátum a dám tlačiť zobrazené aj keď si ten výpis v danom dátume označím a dám tlačiť označené, vždy to tlačí všetky bankové výpisy, tak neviem kde môže byť problém.
2 odpovede
Tlačím ako Interný doklad, nie ako bankový výpis, alebo treba zvoliť iné číslovanie.
Dobrý deň pani Mudráková,
prosím skontrolujte nasledujúce nastavenie bankového účtu. Cez menu Číselník – Bankové účty a cez Oprav je potrebné vstúpiť do konkrétneho bankového účtu.
V dolnej časti je potrebné skontrolovať či sú
označené (podsvietené) správne bunky.
V prvom riadku si kliknite na „Bunku číselného radu, ktorá označuje číslo bankového výpisu“, podsvieti sa Vám na bielo. V druhom riadku kliknite prosím na „Bunku číselného radu, ktorá označuje číslo položky v bankovom výpise“.
Tiež odporúčam spustiť si programovú kontrolu cez menu Firma – Kontrola a odstrániť si chyby súvisiace s bankovým účtom.
V prípade otázok nás prosím kontaktujte na hotline na tel. č. 041/707 10 021.