Dobrý deň,
nejde mi tlačiť faktúru v Alfe plus ani urobiť náhľad – uvádza to, že dokument neobsahuje žiadne strany, čo nie je pravd. Neuvádza to len na túto poslednú faktúru, ale aj na všetky predchádzajúce.
Dnes mi celkovo nechcelo otvoriť Alfa plus a potom, keď ho otvorilo, tak mi nechcelo faktúru vytlačiť žiadnym spôsobom.
Ako sa dá tento problém vyriešiť?
Ďakujem.
1 odpoveď
Dobrý deň,
po kliknutí na tlačidlo Tlač vo faktúrach skontrolujte na záložke Filter kritérium pre nastavenie tlače. Pri tlači aktuálnej faktúry vyberte zo zoznamu “Aktuálny záznam”. Po kliknutí na Náhľad bude zobrazená faktúra, na ktorej ste vo fakturácii nastavený.
Otázku ohľadom otvorenia firmy môžeme spoločne riešiť po poskytnutí podrobnejších informácií. Ak sa situácia zopakuje kontaktujte nás na telef. čísle 041/7071051.