Dobrý deň,
chcem sa spýtať, keď som vystavila 2 faktúry, prečo na jednu mi QR kód vytlačilo a na druhú nie. Nastavenia som nemenila, tlačila som ich obidve naraz označené aj s funkciou QR kód.
Ďakujem.
S pozdravom Brídiková
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 13. apríla 2021
1 odpoveď
Dobrý deň,
pokiaľ na faktúre netlačí QR kód, je potrebné pred tlačou na faktúre v záložke Dodávateľ skontrolovať, či na je uvedené číslo účtu, IBAN a SWIFT kód. Taktiež odporúčame skontrolovať variabilný symbol, musí obsahovať len číselné znaky. Pri tlači skontrolujte či QR kód netlačí na ďalšej strane.
V prípade, že uvedené údaje sú v poriadku a QR kód na faktúre netlačí, prosím Vás, kontaktujte nás na telefónnom čísle 041/707 10 21.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 13. apríla 2021