Dobry den,
mohli by ste mi poradit ako zauctovat prijatu fakturu (nie som platca DPH), na ktorej je viacej predmetov, ktore idu do zasob a su hradene z dotacie z uradu prace, ale kde je taktiez jeden predmet a postovne, ktore som uhradila z vlastnych zdrojov.
Dakujem.
1 odpoveď
Dobrý deň pani Kovalčíková,
pri evidovaní došlej faktúry v evidencii záväzkov sumu rozúčtujte do konkrétnych stĺpcov peňažného denníka a to v poli Stĺpec PD kliknutím na tlačidlo R.
Po úhrade došlej faktúry v peňažnom denníku bude suma správne rozučtovaná do konkrétnych stĺpcov.
Sumu, ktorá bola hradená z prijatej dotácie preúčtujte cez Interný doklad. Postup ohľadom účtovania prijatej dotácie nájdete na našej stránke v časti Podpora/Alfa plus – jednoduché účtovníctvo/Často kladené otázky. Do pola Vyhľadať text doplňte prijatá dotácia