Asi 2 dni mi nejde uhrádzať DF cez pokladnu – nevyberá mi ani podla Dodavateľa, ani sumy dokonca sa mi ani nezobrazuje ani jedna DF. Kde robím chybu mám niečo vypnuté?
OMEGA PODPORA, pridaná odpoveď 17. decembra 2021
1 odpoveď
Dobrý deň,
pokiaľ uhrádzate doklad a nezobrazujú sa žiadne došlé faktúry, pravdepodobne je tam zapnutý nejaký filter, ktorý si program Omega zapamätal. V tom prípade by som, odporúčala, pri výbere dokladu stlačiť najskôr v ľavej hornej časti Vyčisti a následne obnov. Tým to sa vyresetuje zadaný filter. A zobrazia sa všetky doklady, následne si viete vyfiltrovať okruh DF – došlé faktúry a následne konkrétneho partnera.
V prípade ak by Vám to nefungovalo Vás poprosím o kontaktovanie nás na hotline: +421 (0) 41 707 10 21.
OMEGA PODPORA, pridaná odpoveď 17. decembra 2021