Minulý rok sme vystavili faktúru za tovar, ten bol aj pri predaji vyskladnený. Faktúru nám ale klient zaplatil až tento rok v hotovosti. Chcela som vytlačiť doklad z ERP, ale vypisuje mi, že doklad nemôže vytlačiť, lebo nemá priradenú žiadnu položku. Môžete mi poradiť, čo s tým?
3 odpovede
Dobrý deň,
úhradu faktúry z minulého roka je potrebné uskutočniť cez menu Fakturácia – Odoslané faktúry. V prípade, že sa v danej evidencii faktúra nenachádza, môžete si ju cez Funkcie v hornej lište preniesť z roka 2011, tzn. Fakturácia – Odoslané faktúry – Funkcie – Ďalšie funkcie – voľba Preniesť doklad z minulého roka – do bunky “Číslo dokladu” zadajte číslo faktúry a potvrďte cez “Ok”. Následne môžete k danej faktúre vytlačiť doklad z ERP. Pre bližšie informácie nás prosím kontaktujte telefonicky na 041/707 10 21 alebo mailom na omega@kros.sk. Ďakujem.
Dakujem, podarilo sa mi to. Ešte sa chcem opýtať, prečo sa mi na dennej uzávierka zobrazuje celkový obrat aj so sumou z minulého roka, nemalo sa to na konci roka nejako zosumarizovať a tento rok začať s nulovou sumou?
Dobrý deň,
ohľadom celkových obratov na dennej uzávierke Vám odorúčam kontaktovať výrobcu registračnej pokladnice, firmu Elcom alebo Varos. Program Omega neovplyvňuje celkové obraty na uzávierke, z toho dôvodu je potrebné overiť to priamo u výrobcu zariadenia. Tak zistíte, aké údaje sa majú do kumulovaného obratu načítavať.