Dobrý deň,
chcem sa poradiť.
zamestnanci mi vrátili 20ks lístkov, ktoré neminuli. Odoslala som ich nášmu dodávateľovi 15.1.2022. Dodávateľ mi poslal dobropis za tých 20 ks.(účtujem -90e 213/321). Zároveň mi poslal aj faktúru,kde uvádza poplatok za vrátenie poukážok a zároveň zľava na poplatok. Výsledkom je nula. Má sa takáto faktúra evidovať? Zoberie to Omega??
Ešte čo sa týka odúčtovania z 527, 335 a zo SP 472. Tento počet lístkov mám odúčtovať v roku 2021 cez IDX alebo v 2022? a zároveň do výplaty vrátiť zamestnancovi tých 20ks..Ďakujem..
1 odpoveď
Dobrý deň,
došlý dobropis za stravné lístky odporúčame zaúčtovať v okruhu DD – došlé dobropisy. Faktúra za poplatok spolu so zľavou na poplatok program uloží aj v nulovej hodnote. Samotné odúčtovanie jednotlivých účtov a vrátenie zamestnancom odporúčame preveriť podľa systému práce a postupov účtovania účtovnej jednotky. V prípade nejasností alebo ďalších otázok nás prosím kontaktujte na 041/707 10 21.