Dobrý deň

Prosím aký postup by ste urobili pri nasledovnej situácii?:

Kúpili sme tovar od dodávateľa, za tovar sme zaplatili prevod na účet na základe faktúry, tovar nám následne prišiel. Avšak následne sme zásielku vrátili dodávateľovi (pretože v zásielke chýbalo časť tovaru,tak sme žiadali buď peniaze späť alebo že zásielku vrátime). Dodávateľ nám potom vrátil peniaze späť na účet. Od dodávateľa nemáme žiadny dobropis ani žiaden doklad (iba my sme mu písali list – akoby odstúpenie od zmluvy).

V Alfe máme zaúčtovanú faktúru v záväzkoch a aj výdavok peňazí z bankového účtu. Aký postup zvoliť ďalej? Zaevidovať Pohľadávku (iné pohľadávky)? a následne urobiť príjem na bankový účet od dodávateľa?

Ďakujem

, pridaná odpoveď 3. septembra 2021