Dobrý deň, chcela by som Vás poprosiť o radu, ako mám pri založení novej firmy a pri zadávaní počiatočných stavov a saldokonta vložiť vyfakturovaný preddavok z predchádzajúceho roka, lebo viem že cez ,,Počiatočné saldokonto” sa to nedá a iný spôsob nedokážem nikde v Helpe ani v príručkách nájsť.
Vopred veľmi pekne ďakujem
1 odpoveď
Dobrý deň,
v takomto prípade Vám pre správne párovanie saldokonta odporúčam jednotlivé faktúry nahrať do Evidencie účtovných dokladov ručne. To znamená, že faktúru k prijatej platbe (daňový doklad) ako aj vyúčtovaciu faktúru zaevidujeme do obdobia Otvorenie s príznakom Neúčtovať. Vo vyúčtovacej faktúre vyberieme v bunke Odpočítať z dokladu faktúru k prijatej platbe.
V prípade ďalších otázok nás kontaktujte na HOTLINE na tel. č. 041/ 707 10 21.