Dobrý deň som študentka obchodnej akadémie a akosi si teraz už neviem rady ako začat s mojou domácou pracou konkrétne začiatočné zoztaky a nastavenie mien aby sa doplnili automaticky na doklady veľmi pekne vopred dakujem z apomoc. 🙂
1 odpoveď
Dobrý deň,
začiatočné zostatky sa do účtovníctva pridávajú cez menu Evidencia – účtovné doklady – Okruh ID a tlačítko Pridať. Potom je potrebné spustiť vzor ID – Nový doklad, ktorý nás bude viesť po jednotlivých poliach formulára. V prípade, že ide o zahraničné doklady (napr. pokladnica a bankový účet v cudzej mene) použite okruh zID.
Automatické dopĺňanie mien Zaevidoval, Zaúčtoval, Schválil si nastavíme cez menu Firma – Užívatelia a prístupové práva, vyberieme užívateľa na ktorom chceme dané nastavenie vykonať a použijeme tlačidlo Oprav. Mená je potrebné mať pridané v Číselníku pracovníkov, ktorý nájdeme v menu Číselník – Pracovníci.