Dobrý deň, toto mi napíše Omega a zachvíľu mi prestane reagovať. Ako to prosím môžem vyriešiť?
Naposledy ste neukončili Omegu štandardným spôsobom, čo mohlo byť spôsobené výpadkom prúdu, resetom počítača, pádom systému alebo chybou v Omege. Takýto prípad môže spôsobiť
stratu Vašich údajov
v Omege. Ak sa u Vás vyskytujú výpadky prúdu, odporúčame Vám zakúpiť záložný zdroj (UPS), ktorý zabezpečí spoľahlivé fungovanie Vášho počítača.
V záujme spoľahlivej funkčnosti programu sa teraz zmaže TEMP databáza, čo može spôsobiť dlhšie spúšťanie Omegy.
3 odpovede
Dobrý deň,
túto hlášku program vypíše zakaždým, keď je program neštandardne ukončený. Odporúčam program vypínať spôsobom, že najprv sa cez Firma – Zatvor odhlásite z danej databázy a následne program ukončíte. Neštandardné ukončenie programu môže spôsobiť aj spadnutie systému dôsledkom systémovej chyby programu alebo dočasným výpadkom elektrickej energie. V prípade ďalších otázok nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle 041/707 10 21.
ďakujem za odpoveď, ale teraz mi Omega vôbec nereaguje, skúšala som ju odinštalovať a nainštalovať a stále mi nefunguje
Dobrý deň,
prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 041/707 10 21.