Dobrý deň,
chcela by som Vás poprosiť o radu. Som odberateľ. Mám prijaté faktúry (ktoré sú uhradené v plnej výške), prijaté dobropisy za vrátený materiál (neviem čo s nimi) a prišla mi dohoda o vzájomnom započítaní pohľadávok a záväzkov. Neviem či tie dobropisy budu uhradené dodávateľom alebo sa to urobí tou dohodou. Len neviem ako to mám započítať. Nemáte nejaký postup účtovania?
Ďakujem
1 odpoveď
Dobrý deň,
pokiaľ Vám partner poslal Dohodu o vzájomnom zápočte, budete tieto doklady (faktúru a dobropis) započítavať, cez okruh ID a vzor Z – zápočet. V časti Úhrada, uhradiť doklad postupne vyberiete faktúru a následne dobropis. Doklady sa týmto krokom navzájom vysporiadajú. V prípade ďalších otázok nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle 041/707 10 21.