Vieme, že od 1.7.2019 vstupuje do platnosti zmena, ktorá znefunkčí mnohé existujúce staršie ERP. Týka sa to aj našej firmy, nakoľko máme EURO 500TE a po informovaní u predajcu mi povedali, že táto sa určite nebude dať upgradovať. Keďže v našej firme máme redajov cez ERP pomerne málo, tak som dospel k názoru, že sa nám kúpa novej pokladnice neoplatí a radšej by sme využili možnosť virtuálnej ECR cez Internet. Už v čase, keď sme boli legislatívou donútení kúpiť ERP by nám taká možnosť viac vyhovovala, lenže v tom čase ešte taká možnosť nebola.
Moja otázka znie, akým spôsobom vie OMEGA spolupracovať s virtuálnou ERP, aké sú s tým spojené výhody/nevýhody (napríklad či je možný definovanie/prenos  predajných položiek), resp. či je vôbec možné prepojenie virtuálnej ERP s programom OMEGA. No a či firma KROS v tejto oblasti pripravuje nejaké vylepšenia?

, pridaná odpoveď 28. novembra 2020