Dobrý deň prajem všetkým,
Nakoľko som začal podnikať v septembri 2021,budem si uplatňovať paušálne výdavky za r. 2021. Nič viac sa mi neoplatí. Tento rok však chcem prijať zamestnanca tak som sa rozhodol si viesť daňovú evidenciu. Tržby za každy mesiac som si vždy následne vložil na podnikateľský účet a na mojom podnikateľskom účte mam k dnešnému dňu zostatok asi 60 eur z decembra. Musím to nejak uviesť prosím, aj do daňovej evidencie na začiatku roka?
Trosku som ostal zmätený.
Ďakujem za odpoveď a prajem všetkým pekný zvyšok týždňa.
1 odpoveď
Dobrý deň, v prípade, že budete evidovať v daňovej evidencii všetky pohyby na bankovom účte (nielen zdaniteľné príjmy a daňové výdavky), ale aj nedaňové výdavky, odporúčame Vám začiatočný stav bankového účtu k 01.01.2022 nastaviť cez Firma/Nastavenia/Začiatočné stavy, a to z dôvodu, aby súhlasil zostatok na bankovom účte.