Dobrý deň,
nejakým spôsobom mi nezobrazuje faktúru a nemám nastavené žiadne filtre. Keď chcem pridať novú s rovnakým číslom, zobrazí mi informáciu, že záznam nie je možné uložiť, že doklad s takým číslom sa už v evidencii Faktúry a Pohľadávky nachádza.
Pri opätovnej kontrole evidencie Faktúr a Pohľadávok ten záznam nezobrazuje a filtre nemám zapnuté žiadne.
3 odpovede
Dobrý deň pán Juraj,
doporučujeme vo fakturácií aj v evidencii pohľadávok opätovne zrušiť filtre cez Filter/Vymaž filtre.
Ak faktúra s konkrétnym číslom nebude zobrazená, kontaktujte nás na čísle 041/7071051.
Dobrý deň,
ďakujem za odpoveď. Schválne som v mojej správe dvakrát zdôraznil, že filtre nemám zapnuté!!
Ale všimol som si, že je to tým, že je to faktúra z minulého roku ktorá je uhradená a minuloročné faktúry zobrazuje len neuhradené (teda v tomto aktuálnom roku).
Čiže asi sa to pokúsim hľadať niekde v nastaveniach softvéru, ak niečo také vôbec umožňuje.
Dobrý deň pán Juraj,
ak faktúra bola vystavená v minulom roku a zároveň aj bola uhradená, v aktuálnom roku nie je zobrazená.
Zoznam uhradených faktúr môžete zobraziť zapnutím Filtra/Dátum vyhotovenia – rok 2017 a filtrom Vyrovnanie, kde si zvolíte len Vyrovnané.