Dobrý deň, v apríli minulého roka sme vystavili odberateľovi z ČR dobropis za tovar. Teraz sme ale zistili, že tento dobropis nemal byť vystavený, ani odberateľ ho neeviduje. Akým spôsobom môžeme tento dobropis zrušiť? Musíme vystaviť faktúru? Alebo sa to môže spraviť cez interný doklad? Dobropis sme uviedli aj v daňovom priznaní, aj v súhrnnom výkaze. Aký typ sumy sa použije na takejto opravnej faktúre, aby to správne potiahlo do výkazov? Pri dobropise sme použili 14o. Ďakujem
1 odpoveď
Dobrý deň,
odporúčam Vám pozrieť si spôsob vystavovania opravných dokladov na stránke https://www.kros.sk/omega/podpora/faq/ po zadaní kľúčového slova “opravné doklady” Vám ponúkne postupy. Ako by ste mali v danom konkrétnom prípade postupovať, si prosím, overte u správcu dane či u daňového poradcu. S jeho odporučením Vám radi v OMEGE poradíme na hotline linke.