Objavte budúcnosť digitalizácie a automatizácie s KROSOM
Pripojte sa k našej digitálnej konferencii a zistite, ako môžete posunúť svoje podnikanie na novú úroveň. Ukážeme vám praktické riešenia, ktoré vám pomôžu efektívne automatizovať procesy a zjednodušiť prácu s našimi inovatívnymi nástrojmi. Nechajte sa inšpirovať, získajte nové poznatky a nájdite tie správne riešenia pre vaše podnikanie.
Top témy festivalu
Program festivalu
9:00
trvanie 40 minút
Petr Pilin
Cloud Holding s.r.o., CEO
Bezpečnosť aplikácií – ako to je v skutočnosti?
Nahliadnite spolu s nami do zákulisia aplikácií. Kde sú naše online dáta uložené? Ako sú zabezpečené a môže sa k nim niekto dostať? Túto často diskutovanú tému a aj to ako zabezpečenie dát naozaj funguje nám priblíži pán Petr Pilin, odborník na kybernetickú bezpečnosť a certifikovaný partner spoločnosti Microsoft.
09:50
trvanie 40 minút
Ing. Ingrida Baculiková
Efektívne využitie KROS Personálnych dotazníkov v praxi
Pozývame vás na diskusiu, počas ktorej vám samotná projektová manažérka tejto aplikácie predstaví celý proces vývoja. Od prvotnej myšlienky až po zavedenie do praxe. Okrem všetkých výhod aplikácie sa dozviete to najdôležitejšie - ako aplikácia pomáha urýchliť proces nástupu nového zamestnanca.
10:40
trvanie 40 minút
Andrea Kuráňová
Digitalizujte dochádzku a personálne procesy vo firme
Spracovávate dochádzku a personálne zložky zamestnancov v papierovej podobe? A čo tak prejsť na jednoduchší automatizovaný systém? Počas diskusie vám predstavíme KROS Dochádzku, ktorá vám ušetríte nielen peniaze, ale aj desiatky hodín. Máte špecifické požiadavky? KROS Dochádzka si s nimi hravo poradí. Nastavíme vám ju podľa vašich vlastných pravidiel a údaje automaticky prenesiete do miezd v OLYMPE.
Predstavíme si aj našu novinku, online KROS HR systém, vďaka ktorému sa zbavíte papierov a šanónov. So systémom „Drag&Drop“ si ho upravíte podľa vašich predstáv. Prístup k personálnej zložke zamestnanca, termínom preškolení či pracovných povinností, prideleným pracovným prostriedkom má nielen personalista, ale aj vedúci či samotný zamestnanec kedykoľvek a kdekoľvek.
11:40
trvanie 30 minút
Obedná prestávka
12:00
trvanie 40 minút
Martina Ďurčová
Výrobné aj obchodné procesy pod kontrolou
Chcete vedieť, ako ušetriť čas a získať detailný prehľad o kľúčových firemných procesoch, aby vaša firma napredovala? Potom ste tu správne. Diskutovať budeme aj o tom, ako digitalizovať procesy s ERP systémom ONIX, aby ste mali pod kontrolou nielen výrobný proces, stav zásob, ale aj informácie o počte kusov na dokončenie zákazky. Dozviete sa ako pre vás môže byť tvorba cien, dodávateľských cenníkov a individuálnych ponúk hračka. Začnite efektívne riadiť svoju výrobu aj veľkoobchod a zjednodušte si svoje podnikanie s ERP ONIX.
13:00
trvanie 40 minút
Radoslav Králik
moderátor
Mgr. Radka Macášková - CEO F A U, s.r.o.
externá účtovníčka
Externé digitálne účtovníctvo – čo prináša prax?
Odovzdávanie dokladov už viac nemusí byť stresujúce a časovo náročné. Stačí ak začnete používať Digitálnu kanceláriu. Poďte sa s nami pozrieť na to, ako firma XY zvládla prechod z papierového účtovníctva na digitálne. Dozviete sa, aké výhody prinieslo zavedenie Digitálnej kancelárie nie len samotnej firme, ale aj jej externej účtovníčke. Tešiť sa môžete aj na praktickú ukážku, ako samotný proces digitalizácie účtovníctva prebieha.