Menu

Digitálne riešenia

v podnikaní

Objavte budúcnosť digitalizácie a automatizácie s KROSOM 

Pripojte sa k našej digitálnej konferencii a zistite, ako môžete posunúť svoje podnikanie na novú úroveň. Ukážeme vám praktické riešenia, ktoré vám pomôžu efektívne automatizovať procesy a zjednodušiť prácu s našimi inovatívnymi nástrojmi. Nechajte sa inšpirovať, získajte nové poznatky a nájdite tie správne riešenia pre vaše podnikanie.

Top témy konferencie

Bezpečnosť dát

Pozrite sa s nami do zákulisia aplikácií a zistite, ako a kde sú uložené naše online dáta a ich zabezpečenie. Tému vysvetlí pán Petr Pilin, odborník na kybernetickú bezpečnosť a certifikovaný partner Microsoftu.

Smernica ako ťahač účtovníkov

KROS vypracoval smernicu k digitálnemu účtovníctvu, ktorá vám zaručuje legislatívnu zhodu a úsporu času. Ukážeme vám, čo obsahuje a ako si ju jednoducho prispôsobiť na svoje potreby.

Dochádzka s HR systémom

Predstavíme vám KROS Dochádzku, ktorá zautomatizuje spracovanie dochádzky a ušetrí vám čas aj peniaze, pričom ju nastavíme podľa vašich špecifických pravidiel. Zároveň ukážeme online KROS HR systém, ktorý vám umožní spravovať personálne zložky digitálne a poskytne prístup k dôležitým informáciám kedykoľvek a kdekoľvek.

 

Program konferencie

}

9:00

trvanie 50 minút

Petr Pilin

Cloud Holding s.r.o., CEO

Bezpečnosť aplikácií – ako to je v skutočnosti? 

Nahliadnite spolu s nami do zákulisia aplikácií. Kde sú naše online dáta uložené? Ako sú zabezpečené a môže sa k nim niekto dostať? Túto často diskutovanú tému, a aj to, ako zabezpečenie dát naozaj funguje, nám priblíži pán Petr Pilin, odborník na kybernetickú bezpečnosť, zavádzanie cloudu do firiem a certifikovaný partner spoločnosti Microsoft.

}

10:00

trvanie 40 minút

Ingrida Baculiková

špecialistka programu OLYMP

Martina Kokošová

produktová manažérka

Veronika Magátová

mzdárka

Barbora Cisárová

HR people partnerka

Efektívne využitie KROS Personálnych dotazníkov v praxi 

Diskusia, počas ktorej vám samotná produktová manažérka aplikácie KROS Personálne dotazníky predstaví celý proces vývoja. Od prvotnej myšlienky až po zavedenie do praxe. Okrem všetkých výhod aplikácie sa dozviete to najdôležitejšie - ako pomáha urýchliť proces nástupu nového zamestnanca. Diskutovať bude aj naša HR people partnerka a mzdárka.
}

10:50

trvanie 40 minút

Martina Tichá 

špecialistka programu OLYMP

Ivana Jandzíková

manažérka predaja

Silvia Derjanová

špecialistka programu OLYMP

Tomáš Rigas

CSO, obchodný riaditeľ

Digitalizujte dochádzku a personálne procesy vo firme 

Spracovávate dochádzku a personálne zložky zamestnancov v papierovej podobe? A čo tak prejsť na jednoduchší automatizovaný systém? Predstavíme vám KROS Dochádzku, s ktorou ušetríte peniaze, ale aj desiatky hodín. Máte špecifické požiadavky? KROS Dochádzka si s nimi hravo poradí.

Predstavíme si aj našu novinku, online KROS HR systém, vďaka ktorému sa zbavíte papierov a šanónov. So systémom „Drag&Drop“ si ho upravíte podľa vašich predstáv. Prístup k personálnej zložke zamestnanca, termínom preškolení či pracovných povinností, prideleným pracovným prostriedkom, má nielen personalista, ale aj vedúci či samotný zamestnanec – kedykoľvek a kdekoľvek.

}

11:40

trvanie 30 minút

Michal Vacula

Konzultant - RAYNET CRM

Ako zvýšiť predaj pomocou využitia CRM a jeho prepojenia s KROS

CRM je nástroj pre každého, kto podniká alebo riadi podnikanie. Pomôže s dokonalým prehľadom o klientoch, zákazkách a úlohách, ktoré práve riešite. Vďaka tomu máte stopercentnú kontrolu nad tým, čo sa v obchode deje a ako sa mu darí. Ukážeme vám, ako môže CRM urýchliť vaše podnikanie a uzatváranie dopytov.
}

12:10

trvanie 40 minút

Obedná prestávka

}

12:50

trvanie 40 minút

Martina Ďurčová

manažérka predaja

Radovan Fatul

Konateľ - GROLOS, s.r.o.

Michal Vacula

Konzultant - RAYNET CRM

Výrobné aj obchodné procesy pod kontrolou 

Zistite, ako ušetriť čas a získať okamžitý, detailný prehľad o kľúčových firemných procesoch vo firme. Diskutovať budeme aj o tom, ako zdigitalizovať procesy s ERP systémom ONIX, aby ste mali pod kontrolou nielen výrobný proces, ale aj stav zásob či informácie o počte kusov na dokončenie zákazky. Dozviete sa, ako môže byť tvorba cien, dodávateľských cenníkov a individuálnych ponúk hračkou. Budeme sa venovať aj téme vďaka ktorej si môžete vyšperkovať prehľad o obchodných vzťahoch a mať ich kedykoľvek poruke aj s aplikáciou v mobile.

Neplytvajte časom na kreatívne prehľady v Exceli či v samostatných aplikáciách, ale efektívne riaďte svoj obchodný proces. Zjednodušte si svoje podnikanie s ERP ONIX a RAYNET CRM.

}

13:40

trvanie 40 minút

Radoslav Králik 

moderátor

Lívia Pastoreková

CEO LIPA coaching & consulting, s. r. o.

Ako pomáha KROS Digitálna kancelária podnikateľom pri práci?

Bežná prax mnohých podnikateľov - veľa bločkov, faktúr, s ktorými sa denne dostávajú do kontaktu a majú v tom neporiadok. Bežná prax účtovníkov - stratené doklady, neskoro odovzdané doklady, veľa šanónov. Patríte aj vy k tým, ktorí hľadajú riešenie? Poďte sa s nami pozrieť na to, ako vie KROS Digitálna kancelária zjednodušiť život nielen účtovníkovi ale aj samotnému podnikateľovi. Počas diskusie sa porozprávame aj o úskaliach, ktoré môžu nastať. Tešiť sa môžete aj na praktickú ukážku, ako samotný proces digitalizácie účtovníctva prebieha.
}

14:30

trvanie 30 minút

Ivana Jandzíková

manažérka predaja ekonomických programov

Nové obchodné riešenie

Už žiadne komplikácie s faktúrami a skladom. KROS Moja firma je vaša digitálna kancelária, ktorá vám umožní mať všetky doklady pod kontrolou, nech ste kdekoľvek. Prepojte účtovníctvo, bankový účet či e-shop a zjednodušte si podnikanie. S funkciami ako automatické párovanie platieb a hromadné spracovanie dokladov šetríte čas, pričom vaše dáta sú bezpečne uložené. Objavte, ako KROS Moja firma uľahčí prácu vám aj vašej účtovníčke.

}

9:00

trvanie 40 minút

Peter Macho 

špecialista programu CENKROS 4

Výkaz výmer- základ každej cenovej ponuky 

Zostavujete výkazy výmer? Robíte cenové ponuky? Ukážeme vám, ako sa to dá robiť jednoducho a s prehľadom. Aplikácia KROS Výmery poskytuje presný prehľad o zahrnutých položkách v ponukách a ich konkrétnom umiestnení v projektovej dokumentácii. Predstavíme aj príklady z praxe, kde aplikácia zlepšila kvalitu projektov a minimalizovala riziká. Dotkneme sa aj trendov digitalizácie v stavebníctve.

}

9:50

trvanie 40 minút

Šimon Balog

špecialista programu CENKROS 4

Som malá stavebná firma 

Ak ste malá stavebná firma alebo živnostník, ponúkame vám kompletné stavebné riešenie na jednom mieste. Ukážeme vám, ako vytvoríte cenovú ponuku, súpisy vykonaných prác a ako vyfakturujete vyčerpané položky v jednom webovom balíčku. Jednoducho, kedykoľvek a kdekoľvek. Navyše máte k dispozícii aj cenníkovú databázu s viac ako 200 tisíc položkami stavebných prác a materiálov.

}

10:40

trvanie 40 minút

Ľudmila Kellnerová 

špecialista aplikácie KROS Fakturácia

Petra Hladká

architektka programu OMEGA

Paul Arce Rivero

product owner

ISDOC – koniec manuálnemu evidovaniu dokladov 

ISDOC mení tradičné postupy evidencie dokladov, prináša automatizáciu vo firemných procesoch a znižuje administratívnu záťaž. Pripojte sa k nám a objavte, možnosti prechodu od manuálnych procesov k digitálnym riešeniam s formátom ISDOC. Okrem iného vás čaká aj zaujímavý  rozhovor s produktovým manažérom  spoločnosti KROS, ktorý bližšie priblíži formát ISDOC v praxi.
}

11:20

trvanie 40 minút

Obedná prestávka

}

12:00

trvanie 40 minút

Ing. Martin Mikláš

Poradca podnikateľa,
spol. s r. o.

Mgr. Radka Macášková

CEO F A U, s.r.o.

Radoslav Králik 

moderátor

Externé digitálne účtovníctvo – čo prináša prax?

Odovzdávanie dokladov už viac nemusí byť stresujúce a časovo náročné. Stačí ak začnete používať KROS Digitálnu kanceláriu. Pozrite sa s nami na to, ako firma F A U, s. r. o. zvládla prechod z papierového účtovníctva na digitálne. Dozviete sa, aké výhody prinieslo zavedenie aplikácie nie len samotnej firme, ale aj jej externej účtovníčke.
}

12:50

trvanie 40 minút

Katarína Bohdalová

daňová poradkyňa

Smernica k digitálnemu účtovníctvu od KROSU

Smernica k digitálnemu účtovníctvu je zákonnou nevyhnutnosťou. My v KROSE sme ju vypracovali za vás. Prinášame vám záruku jej kvalitného legislatívneho spracovania zladeného s technologickým riešením a výraznú úsporu času. Čo obsahuje a ako si ju jednoducho prispôsobiť na svoje podmienky? Aj o tomto s budeme baviť s našou daňovou poradkyňou.

}

13:40

trvanie 40 minút

Anna Bugáňová 

špecialista programu ALFA plus

Digitalizácia pri tvorbe daňových priznaní 

Počuli ste už o vyťažovaní dokladov pri tvorbe daňového priznania? Ukážeme si ako jednoducho a rýchlo ho vytvoríte pomocou našej aplikácie KROS Daňové priznania.  Vďaka množstvu automatizovaných funkcií a presných výpočtov môžete bezchybne pripraviť daňové priznanie k dani z príjmu fyzickej osoby aj k dani z motorových vozidiel.

KROS
O nás
Blog
Kontakty