Menu
  1. KROS Digitálna kancelária

KROS Digitálna kancelária

 

Jedna aplikácia a množstvo výborných funkcií. V Digitálnej kancelárii máte všetko na jednom mieste. Automatické funkcie vám šetria nielen priestor, ale aj čas strávený spracovaním dokladov. Toto všetko v súlade s platnou legislatívou.

Vyskúšajte zadarmo


Chcete získať viac informácií o Digitálnej kancelárii? Dohodnite si s nami bezplatné online stretnutie.

Bez obmedzení

Bez obmedzenia priestoru, počtu dokladov či používateľov
Icon Time

Úspora času

Spracovanie dokladov rýchlo a jednoducho, odkiaľkoľvek

Koniec papierovačiek

Všetky dokumenty
v digitálnej podobe

Digitálna kancelária vie ešte viac

Moje dokumenty

Výmena dokumentov

Koniec fyzickému doručovaniu dokladov. Odovzdajte ich účtovníčke priamo v aplikácii, ktorá vďaka šikovným funkciám údaje z dokladov vyťaží a automaticky zaúčtuje.

Digitálny archív

Prepojenie s bankami

Prepojte si svoj bankový účet s aplikáciou a majte prehľad o vašich pohyboch a úhradách v reálnom čase. Preneste si pohyby do účtovníctva, aj viackrát za deň.

KROS Digitálna kancelária funkcie
ELIS

Kompatibilita

Získajte priame prepojenie a plnú kompatibilitu s účtovným programom OMEGA alebo ALFA plus. Aplikácia vám umožňuje aj exporty dokladov do softvéru Pohoda.

Digitálny archív

Digitálny archív

Už nemusíte hľadať doklady v šanónoch. Majte ich na jednom mieste, prístupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Všetko s platnou legislatívou.

Darujte svojmu podnikaniu to najlepšie a získajte 25 % zľavu do 15. januára 2025.

KROS25 Skopírovať

Cenník

Zvoľte si počet firiem

  • Digitálny archívVšetky dokumenty na jednom mieste prepojené s účtovníctvom v súlade s platnými legislatívnymi náležitosťami archivovaného dokumentu.
  • Elektronické bločkyAutomatické skenovanie bločkov na základe QR kódu. 100 % vyťažiteľnosť dokladov.
  • Spracovanie faktúrKoniec tlače a manuálneho prepisovania. Faktúry s prílohou vo formáte ISDOC si môžete jednoducho naimportovať do vášho systému.
  • Výmena dokumentovJednoduchá online výmena dokladov medzi používateľmi. Import do programu OMEGA, ALFA plus alebo Pohoda.
  • Prepojenie s bankamiAutomatické sťahovanie bankových pohybov a párovanie úhrad s dokladmi.
Všetko bez obmedzení
  • Neobmedzený priestor
  • Neobmedzený počet používateľov
  • Neobmedzený počet dokladov
25,90 € / firma za mesiac
25,90 € za rok

bez DPH pri platbe na 12 mesiacov

Čím viac firiem, tým nižšia cena


S nárastom počtu firiem zakúpených v KROS Digitálnej kancelárii, klesá cena,
ktorú za jednu firmu zaplatíte.

  • Digitálny archívVšetky dokumenty na jednom mieste prepojené s účtovníctvom v súlade s platnými legislatívnymi náležitosťami archivovaného dokumentu.
  • Elektronické bločkyAutomatické skenovanie bločkov na základe QR kódu. 100 % vyťažiteľnosť dokladov.
  • Spracovanie faktúrKoniec tlače a manuálneho prepisovania. Faktúry s prílohou vo formáte ISDOC si môžete jednoducho naimportovať do Vášho systému.
  • Výmena dokumentovJednoduchá online výmena dokumentov medzi užívateľmi. Import do programu OMEGA, ALFA plus alebo Pohoda.
  • Prepojenie s bankamiAutomatické sťahovanie bankových pohybov a párovanie úhrad s dokladmi.
Všetko bez obmedzení
  • Neobmedzený priestor
  • Neobmedzený počet užívateľov
  • Neobmedzený počet dokladov
36,90 € / firma za mesiac
36,90 € za mesiac

bez DPH pri platbe na 1 mesiac

Čím viac firiem, tým nižšia cena


S nárastom počtu firiem zakúpených v KROS Digitálnej kancelárii, klesá cena,
ktorú za jednu firmu zaplatíte.

Podmienky akcie:

Platnosť “Vianočnej kampane” je od 10. 12. 2024 do 15. 01. 2025. Počas kampane platí 25 % zľava so zľavovým kódom KROS25.

Zľavu je možné uplatniť na prvú kúpu vybraných programov a aplikácií na 12 mesiacov:

  • ALFA plus (všetky zostavy),
  • OLYMP (všetky zostavy),
  • OMEGA (všetky zostavy okrem cloudu),
  • Malý podnikateľ,
  • KROS Digitálna kancelária (všetky zostavy),
  • KROS Personálne dotazníky.

Zľava platí aj na rozšírenia licencií pre existujúcich zákazníkov programov ALFA plus, OLYMP, OMEGA, KROS Digitálna kancelária, KROS Fakturácia, KROS Sklad, Malý podnikateľ.

 

Kampaň sa nevzťahuje na:

  • program OMEGA na cloude,
  • KROS Dochádzka,
  • KROS Sklad,
  • KROS HR systém,
  • KROS Daňové priznania – samostatná kúpa, nie v rámci segmentového balíka,
  • CENKROS4,
  • KROS Priebeh výstavby,
  • ONLINE Cenníková databáza, Indexy CENEKON, KROS Stavebný rozpočet,
  • KROS Výmery, Výmery z BIM,
  • Stavebný denník Buildary.online , Stavebný denník Stavario,
  • HYPO, MEMO,
  • predĺženie existujúceho prenájmu,
  • prenájom na 1 mesiac,
  • prechod z mesačného prenájmu na 12 mesačný,
  • kúpu publikácií, spoplatnené školenia, doplnkové služby, konektor API,
  • zakúpenie Balíka služieb k programu, kúpu služby HOTLINE plus, obnovy Balíka služieb.

Stiahnite si appku v online obchode

Stiahnite si KROS Digitálnu kanceláriu do mobilu či tabletu z obchodu Google Play alebo App Store.

Ako aplikácia funguje?

Naskenujte údaje z faktúr či bločkov. Archiváciu a prenos do účtovníctva nechajte na Digitálnu kanceláriu.

Novinky z blogu Digitálnej kancelárie

Inovácie a vylepšenia v KROS Digitálnej kancelárii

Inovácie a vylepšenia v KROS Digitálnej kancelárii

Aj napriek veľkým legislatívnym zmenám na konci tohto roka sme nestratili elán vylepšovať KROS Digitálnu kanceláriu. Súčasný stav a pozitívne ohlasy nás neuspokojili, naopak dávajú nám motiváciu tlačiť hranice možností ešte ďalej. Vaše návrhy sú pre nás kľúčové, a...

Digitalizujte personálne procesy

Digitalizujte personálne procesy

Úspech firmy záleží od viacerých faktorov, medzi ktoré patrí bezpochyby aj ten ľudský. Správne riadenie ľudských zdrojov je v každej organizácii dôležité.  Pozostáva z množstva činností od vyhľadávania, výberu, starostlivosti až po odchod zamestnanca z firmy. A s tým...

Už ste vyskúšali nové funkcie v KROS Digitálnej kancelárii?

Už ste vyskúšali nové funkcie v KROS Digitálnej kancelárii?

Život je jednoduchší so správnymi nástrojmi. Preto sme našu KROS Digitálnu kanceláriu obohatili o nové funkcie. Zapnite si tabuľkové zobrazenie a nastavte si dátum prijatia, aký vám vyhovuje.Tabuľkové zobrazenie: Nový pohľad na vaše doklady Dlho očakávanou novinkou je...

Používatelia odporúčajú KROS Digitálnu kanceláriu

 

Aplikácia na bločky funguje spoľahlivo, konverzia do elektronickej podoby prebehne rýchlo so 100 % výťažnosťou, užívateľsky je komfortná a jednoduchá. Oproti konkurencii je výhoda v tom, že do účtovného programu OMEGA stiahne aj všetky obsahové údaje z bločka, nielen sumu, čím sa odbúrava ďalšia administratívna činnosť oskenovať celý bloček napr. kvôli posúdeniu nákladových položiek. Naši klienti si aplikáciu pochvaľujú aj z hľadiska užívateľského pohodlia, odbúraniu papierovej archivácie a pod.

Ing. Jana Osinová J&D Consulting, s. r. o.

Veľmi ma potešila funkcia ELIS, ktorá super uľahčí robotu.

p. Veselovská

Skúsil som elektronické doklady. Veľká spokojnosť, aj som kvôli tomu zaplatil KROS Fakturáciu. Len tak ďalej. Je to výborná vec .

p. Vagaský, AMAVEX s.r.o.

Aktuálne verzia kde klient vidí všetky doklady, ktoré mám spravovanie v účtovníctve aj s PDF prílohami – teda vidí všetky doklady bez toho aby som mu ich pracne mailom zasielala, filtrovanie podľa viacerých možnosti.
Verím že táto aplikácia bude dopracovaná do verzie ako tím OMEGY popisuje a v takomto prípade budem naším klientom aktívne odporúčať prvotnú evidenciu dokladov v ich aplikácií, ktorá bude urýchlením procesu spravovania dokladov nielen pre mňa ale najmä reálnym prehľadom pohľadávok a záväzkov online v reálnom čase pre klienta. A teda čas poskytnutia prehľadov pre menších klientov, ktorý doklady doručovali raz mesačne sa posunieme na úroveň vždy aktuálne.

Ing. Jana Sprušanská, CA, Senior účtovník, audítor

Produkt Digitálna kancelária považujem za naozaj perfektný. Vychádza z praxe a je naozaj užitočný. Veľmi oceňujem, že (aspoň ja to tak vnímam) technológie a inovácie sú namierené na racionalizáciu práce a úsporu času. Samozrejme za tým vidím efektivitu a hospodárnosť, ktoré viem premeniť vo fungujúci business model.

Július Novák

Skvelá aplikacia. Uľahčuje mi prácu.

Kristína Vaněčková

Bezpečnosť vašich dát je pre nás prioritou

Microsoft Azure

Naše online aplikácie sú prevádzkované na cloude Azure od spoločnosti Microsoft, ktorý je považovaný za jeden z najvýkonnejších, najbezpečnejších a najdostupneích cloudových riešení na trhu. Vaše dáta sú v cloude Azure pekne v bezpečí. 

Vaše dáta sa nestratia

Všetky dáta denne priebežne zálohujeme a ukladáme na bezpečnom cloude Azure. Môžete si tak byť istý, že o svoje dáta neprídete. V prípade potreby ich vieme kedykoľvek obnoviť zo zálohy.  

Zdieľanie dát

O zdieľaní dát rozhodujete len vy. Každý používateľ si môže zvoliť, aké dáta a s kým chce zdieľať, aj to v akom režime – na čítanie, pre úpravy, plný prístup. Je to len na vás.  

Zabezpečený prístup

K používateľskému obsahu v online aplikáciách má prístup len používateľ, ktorý pozná prihlasovacie meno a heslo. Komunikácia v rámci online riešení je šifrovaná pomocou SSL/TLS a prístup do aplikácií je zabezpečený pomocou OAuth 2.0 protokolu pre autorizáciu.  

Bezpečnostné testy

Aplikácie sú priebežne nasadzované s aktualizáciami a zabezpečením jednotlivých frameworkov použitých pri vývoji. Pre udržanie bezpečnosti vašich dát sú priebežne overované penetračnými testami. 

Bezpečne aj z pohľadu GDPR

Osobné údaje využívame výhradne za účelom zlepšenia našich produktov a služieb. Povinnosť sprístupniť dáta tretej strane nám vyplýva zo zákona len vtedy, ak ide o podozrenie z trestného činu. 

KROS
O nás
Blog
Kontakty