Chcete získať viac informácií o Digitálnej kancelárii? Dohodnite si s nami bezplatné online stretnutie.
Bez obmedzení
Úspora času
Spracovanie dokladov rýchlo a jednoducho, odkiaľkoľvek
Koniec papierovačiek
Všetky dokumenty
v digitálnej podobe
Digitálna kancelária vie ešte viac
Výmena dokumentov
Koniec fyzickému doručovaniu dokladov. Odovzdajte ich účtovníčke priamo v aplikácii, ktorá vďaka šikovným funkciám údaje z dokladov vyťaží a automaticky zaúčtuje.
Prepojenie s bankami
Prepojte si svoj bankový účet s aplikáciou a majte prehľad o vašich pohyboch a úhradách v reálnom čase. Preneste si pohyby do účtovníctva, aj viackrát za deň.
Kompatibilita
Získajte priame prepojenie a plnú kompatibilitu s účtovným programom OMEGA alebo ALFA plus. Aplikácia vám umožňuje aj exporty dokladov do softvéru Pohoda.
Digitálny archív
Už nemusíte hľadať doklady v šanónoch. Majte ich na jednom mieste, prístupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Všetko s platnou legislatívou.
Darujte svojmu podnikaniu to najlepšie a získajte 25 % zľavu do 15. januára 2025.
Cenník
Zvoľte si počet firiem
- Digitálny archívVšetky dokumenty na jednom mieste prepojené s účtovníctvom v súlade s platnými legislatívnymi náležitosťami archivovaného dokumentu.
- Elektronické bločkyAutomatické skenovanie bločkov na základe QR kódu. 100 % vyťažiteľnosť dokladov.
- Spracovanie faktúrKoniec tlače a manuálneho prepisovania. Faktúry s prílohou vo formáte ISDOC si môžete jednoducho naimportovať do vášho systému.
- Výmena dokumentovJednoduchá online výmena dokladov medzi používateľmi. Import do programu OMEGA, ALFA plus alebo Pohoda.
- Prepojenie s bankamiAutomatické sťahovanie bankových pohybov a párovanie úhrad s dokladmi.
- Neobmedzený priestor
- Neobmedzený počet používateľov
- Neobmedzený počet dokladov
25,90 € za rok
bez DPH pri platbe na 12 mesiacov
Čím viac firiem, tým nižšia cena
S nárastom počtu firiem zakúpených v KROS Digitálnej kancelárii, klesá cena,
ktorú za jednu firmu zaplatíte.
- Digitálny archívVšetky dokumenty na jednom mieste prepojené s účtovníctvom v súlade s platnými legislatívnymi náležitosťami archivovaného dokumentu.
- Elektronické bločkyAutomatické skenovanie bločkov na základe QR kódu. 100 % vyťažiteľnosť dokladov.
- Spracovanie faktúrKoniec tlače a manuálneho prepisovania. Faktúry s prílohou vo formáte ISDOC si môžete jednoducho naimportovať do Vášho systému.
- Výmena dokumentovJednoduchá online výmena dokumentov medzi užívateľmi. Import do programu OMEGA, ALFA plus alebo Pohoda.
- Prepojenie s bankamiAutomatické sťahovanie bankových pohybov a párovanie úhrad s dokladmi.
- Neobmedzený priestor
- Neobmedzený počet užívateľov
- Neobmedzený počet dokladov
36,90 € za mesiac
bez DPH pri platbe na 1 mesiac
Čím viac firiem, tým nižšia cena
S nárastom počtu firiem zakúpených v KROS Digitálnej kancelárii, klesá cena,
ktorú za jednu firmu zaplatíte.
Podmienky akcie:
Platnosť “Vianočnej kampane” je od 10. 12. 2024 do 15. 01. 2025. Počas kampane platí 25 % zľava so zľavovým kódom KROS25.
Zľavu je možné uplatniť na prvú kúpu vybraných programov a aplikácií na 12 mesiacov:
- ALFA plus (všetky zostavy),
- OLYMP (všetky zostavy),
- OMEGA (všetky zostavy okrem cloudu),
- Malý podnikateľ,
- KROS Digitálna kancelária (všetky zostavy),
- KROS Personálne dotazníky.
Zľava platí aj na rozšírenia licencií pre existujúcich zákazníkov programov ALFA plus, OLYMP, OMEGA, KROS Digitálna kancelária, KROS Fakturácia, KROS Sklad, Malý podnikateľ.
Kampaň sa nevzťahuje na:
- program OMEGA na cloude,
- KROS Dochádzka,
- KROS Sklad,
- KROS HR systém,
- KROS Daňové priznania – samostatná kúpa, nie v rámci segmentového balíka,
- CENKROS4,
- KROS Priebeh výstavby,
- ONLINE Cenníková databáza, Indexy CENEKON, KROS Stavebný rozpočet,
- KROS Výmery, Výmery z BIM,
- Stavebný denník Buildary.online , Stavebný denník Stavario,
- HYPO, MEMO,
- predĺženie existujúceho prenájmu,
- prenájom na 1 mesiac,
- prechod z mesačného prenájmu na 12 mesačný,
- kúpu publikácií, spoplatnené školenia, doplnkové služby, konektor API,
- zakúpenie Balíka služieb k programu, kúpu služby HOTLINE plus, obnovy Balíka služieb.
Stiahnite si appku v online obchode
Stiahnite si KROS Digitálnu kanceláriu do mobilu či tabletu z obchodu Google Play alebo App Store.
Top zákaznícka podpora
Pozrite si, čo ponúkame pre používateľov Digitalnej kancelárie.
Ako aplikácia funguje?
Naskenujte údaje z faktúr či bločkov. Archiváciu a prenos do účtovníctva nechajte na Digitálnu kanceláriu.
Novinky z blogu Digitálnej kancelárie
Inovácie a vylepšenia v KROS Digitálnej kancelárii
Aj napriek veľkým legislatívnym zmenám na konci tohto roka sme nestratili elán vylepšovať KROS Digitálnu kanceláriu. Súčasný stav a pozitívne ohlasy nás neuspokojili, naopak dávajú nám motiváciu tlačiť hranice možností ešte ďalej. Vaše návrhy sú pre nás kľúčové, a...
Digitalizujte personálne procesy
Úspech firmy záleží od viacerých faktorov, medzi ktoré patrí bezpochyby aj ten ľudský. Správne riadenie ľudských zdrojov je v každej organizácii dôležité. Pozostáva z množstva činností od vyhľadávania, výberu, starostlivosti až po odchod zamestnanca z firmy. A s tým...
Už ste vyskúšali nové funkcie v KROS Digitálnej kancelárii?
Život je jednoduchší so správnymi nástrojmi. Preto sme našu KROS Digitálnu kanceláriu obohatili o nové funkcie. Zapnite si tabuľkové zobrazenie a nastavte si dátum prijatia, aký vám vyhovuje.Tabuľkové zobrazenie: Nový pohľad na vaše doklady Dlho očakávanou novinkou je...
CASE STUDY: 8 dôvodov, prečo je skvelé využívať Digitálnu kanceláriu
„Nové technológie sú všade okolo nás. Rozhodla som sa, že im venujeme svoju energiu a naučíme sa s nimi pracovať. Jednoducho ich využijeme v náš prospech. Preto sme sa pustili do používania KROS Digitálnej kancelárie.“ Takto sa pani Petrášová, majiteľka spoločnosti...
Používatelia odporúčajú KROS Digitálnu kanceláriu
Bezpečnosť vašich dát je pre nás prioritou
Microsoft Azure
Naše online aplikácie sú prevádzkované na cloude Azure od spoločnosti Microsoft, ktorý je považovaný za jeden z najvýkonnejších, najbezpečnejších a najdostupnejších cloudových riešení na trhu. Vaše dáta sú v cloude Azure pekne v bezpečí.
Vaše dáta sa nestratia
Všetky dáta denne priebežne zálohujeme a ukladáme na bezpečnom cloude Azure. Môžete si tak byť istý, že o svoje dáta neprídete. V prípade potreby ich vieme kedykoľvek obnoviť zo zálohy.
Zdieľanie dát
O zdieľaní dát rozhodujete len vy. Každý používateľ si môže zvoliť, aké dáta a s kým chce zdieľať, aj to v akom režime – na čítanie, pre úpravy, plný prístup. Je to len na vás.
Zabezpečený prístup
K používateľskému obsahu v online aplikáciách má prístup len používateľ, ktorý pozná prihlasovacie meno a heslo. Komunikácia v rámci online riešení je šifrovaná pomocou SSL/TLS a prístup do aplikácií je zabezpečený pomocou OAuth 2.0 protokolu pre autorizáciu.
Bezpečnostné testy
Aplikácie sú priebežne nasadzované s aktualizáciami a zabezpečením jednotlivých frameworkov použitých pri vývoji. Pre udržanie bezpečnosti vašich dát sú priebežne overované penetračnými testami.
Bezpečne aj z pohľadu GDPR
Osobné údaje využívame výhradne za účelom zlepšenia našich produktov a služieb. Povinnosť sprístupniť dáta tretej strane nám vyplýva zo zákona len vtedy, ak ide o podozrenie z trestného činu.