Program ONIX vám prinesie
Dokonalý prehľad o firme v jednom systéme
Poriadok vo firemných procesoch
Pilier rastu vášho podnikania
Vzťah so zákazníkom na prvom mieste
Čo s ONIXOM získate?
Profesionálna správa zákaziek
Kontrolujte rozpočet každej zákazky detailným plánovaním zisku, sledovaním plnenia zákazky, priebežných tržieb a nákladov.
Zistiť viac
Spoľahlivé riadenie služieb
Poskytuje vaša firma služby? Zvýšte svoje obchodné šance a majte kontrolu nad obchodnými prípadmi.
Zistiť viac
Prehľadné poskytovanie servisov
Včas vybavené servisy a dobre informovaní technici zabezpečia vašej firme pozitívne referencie.
Zistiť viac
Efektívne riadenie veľkoobchodu
Máte aj vy stovky až tisícky skladových kariet? Pre obchodnú firmu to nie je nič výnimočné. S ONIXOM sa v nich nestratíte.
Zistiť viac
Presné informácie o výrobe
Ako každá výrobná firmy určite aj vy potrebujete evidovať vyrobené polotovary či hotové výrobky. Uľahčite si to s ONIXOM.
Zistiť viac
Jednoduché riadenie eshopu
Prepojte svoj eshop s podnikovým systémom ONIX a šetrite čas strávený prepisovaním objednávok.
Zistiť viac
Moduly, ktoré sú súčasťou programu ONIX
Notifikácie pre zákazníka
Informácie o stave zákazky a SMS upomienky.
Cenníky
Ponuky pre zákazníkov na mieru, akciové cenníky a zľavy.
Fakturácia
Moderné faktúry a dodacie listy na jeden klik.
Nákup tovaru
Objednávky, zásoby aj dodávatelia pod kontrolou.
Skladačky
Vlastné receptúry výrobkov a automatizovaná výroba.
Plánovanie a riadenie
Pohodlný time management a užitočné upozornenia.
BI: Zrozumiteľné dáta
Jedinečný pohľad na dáta a rýchle štatistiky.
ONIX na mieru
Funkcie prispôsobené podľa potrieb vašej firmy.
Financie
Online komunikácia s bankou a prepojenie s pokladnicou.
Mobilný skladník
Príjem a výdaj tovaru zo skladu skenovaním.
Servis
Včas vybavené servisy a dobre informovaní technici.
Účtovníctvo
Dane, účtovníctvo, zásoby aj majetok bez starostí.
Inšpirujte sa príbehmi úspešných firiem
Novinky z blogu ONIX
Bezpečná platba za faktúry
„Kto sa neobjaví v Smotánke, akoby v slovenskom šoubiznise ani nebol!“, zvykne hovoriť moderátorka jednej obľúbenej šoubiznisovej relácie. Ak by sme túto vetu preložili do podnikateľského prostredia, povedali by sme: „Kto nejde ruka v ruke s obchodnými a platobnými...
Január 2021, čas legislatívnych zmien
Aktuálna situácia pozastavila bežný kolobeh súkromného i pracovného života, nezastavila však prijatie legislatívnych noviniek. Tak ako po iné roky, aj v roku 2021 nás čaká mnoho zmien a noviniek v oblasti mzdového účtovníctva. Zvyšovanie...
Ako pracujeme medzi sviatkami?
Vianočná nálada je už aj u nás v KROSE. Aby sme načerpali dostatok energie do ďalšej náročnej sezóny, doprajeme si i my zaslúžený oddych. Pozrite si, ako nás zastihnete počas sviatkov: Centrála a zákaznícke centrá HOTLINE HOTLINE plus KROS účet 18. 12. 2020...
Ďakujeme za vašu účasť na Legislatívnej TOUR
Tento rok bol pre každého z nás neštandardný. Bol plný výziev, či už pracovných, osobných, legislatívnych, ale aj tých každodenných. Tí, ktorí ste s nami už nejaký čas viete, že každoročne pre vás organizujeme školenia k uzávierke, daňovým priznaniam, ročným...