Mobilný skladník v ONIXE
Vďaka priemyselným čítačkám čiarových a 2D kódov s Android aplikáciou MODO dokážete robiť príjem a výdaj tovaru v sklade skenovaním. Zefektívnite prácu skladníka a znížite chybovosť pri príjme a vydávaní tovaru na minimum. Aplikáciu oceníte aj pri práci obchodníka v teréne, ktorý priamo od klienta zaeviduje objednávku online.
Príjem a výdaj tovaru cez čiarový kód
Už vás nebaví kontrolovať, či vám prišiel objednaný tovar a či sedia dohodnuté ceny? Odoslané objednávky sa automaticky zobrazia v mobilnom zariadení skladníka. Tovar, ktorý príde, skladník jednoducho naskenuje a porovná s odoslanou objednávkou. Po prijatí tovaru sa automaticky zapíše do ONIXU príjemka. Celý príjem tovaru prebehne plne automatizovane bez nutnosti použiť papier alebo prácne porovnávať objednávku s došlou faktúrou.
Vybavenie prijatej objednávky
Objednávka od zákazníka zaevidovaná do ONIXU sa automaticky dostane do mobilného zariadenia skladníkovi a ten vie presne, čo má pripraviť na expedíciu zákazníkovi. Skladník po pripravení objednávky automaticky zapíše výdajku alebo dodací list do systému. Celý proces prebehne bez jediného papiera a nutnosti prepisovať údaje do systému. Faktúru pre zákazníka vytvoríte na jeden klik a tovar môžete okamžite expedovať.
Obchodný cestujúci
Mobilná aplikácia umožní vašim obchodným zástupcom zbierať objednávky v teréne a posielať ich online na centrálu. Takto prijaté objednávky sa automaticky prenesú skladníkovi do zariadenia a ten ich môže ešte v ten deň expedovať zákazníkovi. Výrazne tak skrátite dobu vybavenia objednávky a predídete tomu, že váš tovar bude chýbať na pulte v obchode. Bonusom je, že obchodník má v teréne stále k dispozícii informácie o stave zásob na sklade.
Obsluhu zákazníka na predajni
Máte rozsiahlu predajňu s obslužným personálom? Zbavte sa papierikov s popisom kupovaného tovaru a pošlite ho automaticky na pokladňu. Zákazník len príde k pokladni a zaplatí za vybraný tovar. Obsluha zákazníka sa tým zrýchli a zároveň sa zvýši bezpečnosť prenosu informácii medzi obslužným personálom a pokladňou.
Tlač štítkov tovaru
Z aplikácie môžete tlačiť samolepiace štítky na prijímaný tovar. Tlačiareň pripojíte cez Bluetooth, WiFi či LAN kartu v počítačovej sieti. Aplikácia predvolí informácie na štítok, kde doplníte údaje o cene, či množstve v balení a zvolíte množstvo štítkov, ktoré sa vytlačia. Skladník tak cez aplikáciu nielen príjme tovar, ale aj zabezpečí štítky na jeho polepenie bez nutnosti použiť počítač.
Inventarizácia tovaru v sklade
Využite Mobilného skladníka aj pre zjednodušenie procesu inventúry. Nemusíte vypisovať skutočné počty do papierových zoznamov a tie prácne prepisovať do informačného systému. Tovar jednoducho nasnímate a zadáte skutočné množstvá. Po vykonaní inventúry aplikácia prenesie skutočné stavy do ONIXU, ktorý automaticky vygeneruje inventúrne rozdiely.
O hardvér aj softvér sa postaráme
Starostí so zháňaním čítačky a softvérového vybavenia mobilného zariadenia hoďte za hlavu. Všetko, čo pre svoju prácu potrebujete, vám zabezpečíme prostredníctvom nášho dodávateľa BARTECH SLOVAKIA, spol. s r.o.