Plánovanie a riadenie
Efektívne riadenie úloh a time management v ERP systéme ONIX vám umožní plánovať stretnutia, pracovné úlohy aj firemné aktivity bez chaosu. Automatické upozornenia vás včas informujú o blížiacich sa termínoch, neodpovedaných cenových ponukách či nesplnených úlohách. Zdieľané kalendáre zobrazia dostupnosť kolegov a umožnia efektívne plánovanie stretnutí. Prístupové práva zabezpečia, že každý zamestnanec vidí len relevantné informácie, čím ochránite citlivé firemné dáta.

Funkcie, ktoré posunú vaše podnikanie vpred
Naše riešenia ponúkajú množstvo funkcií, s ktorými budete napredovať v podnikaní. Preskúmajte všetky možnosti a využite naplno potenciál našich produktov.
Zarezervujte si čas na online stretnutie
Máte otázky alebo sa chcete dozvedieť viac o ERP systéme ONIX? Dohodnite si nezáväzné online stretnutie v čase, ktorý vám vyhovuje.
